reklama - zainteresowany?

360 stopni. System ocen pracowniczych - Onepress

360 stopni. System ocen pracowniczych
ebook
Autor: Richard Lepsinger, Anntoinette D. Lucia
Tytuł oryginału: The Art and Science of 360 Degree Feedback
Tłumaczenie: Filip Kowalczyk
ISBN: 978-83-246-9405-1
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2014-03-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka 360 stopni. System ocen pracowniczych

Tagi: Zasoby ludzkie (HR)

Sprawny HR kontra odpływ pracowników

  • Wypróbowane sposoby poprawiania efektywności pracowników
  • Pomoc specjalistów podczas identyfikacji wzorców zachowań
  • Trafny wybór metody przeprowadzania oceny (wywiad czy kwestionariusz, własny czy wtórny?)
  • Najefektywniejsze strategie zarządzania procesem oceny

Sprawne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się koniecznością w rzeczywistości wolnorynkowej. Książka "360 stopni. System ocen pracowniczych" wskazuje nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Powinni się z nimi zapoznać wszyscy specjaliści ds. HR, a także ambitni menedżerowie ceniący ludzki potencjał. Model 360 stopni to nowoczesna metoda pozyskiwania informacji o kompetencjach oraz możliwościach rozwoju zatrudnionych pracowników. Jej podstawą jest samoocena, a także opinie wystawiane przez współpracowników, przełożonego, podwładnych czy klientów wewnętrznych. Opinie te są dostępne dla pracownika.

System, o którym mówi się, że zmienia nie tylko karierę, ale i całe życie, z sukcesami działa już w wielu światowych korporacjach. Teraz wkracza również do polskich przedsiębiorstw. Niniejszy podręcznik zawiera wszelkie informacje niezbędne do wdrożenia oraz efektywnego działania procesu wieloźródłowej oceny pracowniczej, w tym:

  • przykłady zastosowań metody w celu rozwiązania problemów organizacyjnych,
  • możliwości przystosowania systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa,
  • wybór sprawdzonych narzędzi poprawiających efektywność pracowników,
  • potencjalne pułapki i możliwości ich uniknięcia,
  • drogi przeprowadzania trwałych zmian,
  • sposoby udoskonalania systemów zarządzania efektywnością ludzkich działań.

System, który zrewolucjonizował zarządzanie zasobami ludzkimi.

Dodaj do koszyka 360 stopni. System ocen pracowniczych

 

Osoby które kupowały "360 stopni. System ocen pracowniczych", wybierały także:

  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedz
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Dodaj do koszyka 360 stopni. System ocen pracowniczych

Spis treści

360 stopni. System ocen pracowniczych eBook -- spis treści

Wstęp (9)

Noty o autorach (17)

Część I Przygotowanie do użycia systemu ocen 360 stopni

1. ABC systemu ocen 360 stopni (21)

2. Zastosowania systemu ocen 360 stopni - narzędzie zmiany strategicznej (47)

3. Najważniejsza decyzja, jaką podejmiesz - wybór metody przeprowadzenia oceny (77)

4. Wykorzystanie wywiadów kwestionariuszowych dla wzbogacenia oceny 360 stopni (107)

5. Zdobywanie zwolenników - przekonanie innych członków organizacji do Twoich pomysłów (135)

Część II Wdrażanie systemu ocen 360 stopni

6. Przeprowadzanie oceny - wskazówki do zarządzania procesem przeprowadzania ocen 360 stopni (159)

7. Stawanie przed lustrem - prezentowanie oceny (185)

8. Przeprowadzanie trwałych zmian - kolejne czynności (219)

9. Udoskonalanie systemów zarządzania efektywnością pracowniczą (247)

A Przykłady zastosowania systemu ocen 360 stopni (277)

B Jak wybierać kwestionariusz badawczy? (305)

C Przykładowe arkusze robocze do analizy i interpretacji oceny 360 stopni (309)

D Graficzna prezentacja zarządzania procesem oceny 360 stopni (319)

Skorowidz (321)

Dodaj do koszyka 360 stopni. System ocen pracowniczych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.