reklama - zainteresowany?

33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych - Onepress

33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych
Autor: Jiří Brabec
Tytuł oryginału: 33 základních rad jak pečovat o zákazníka
Tłumaczenie: Dorota Kwiatkowska
ISBN: 83-246-0756-0
stron: 96, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2007-02-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Tagi: Mała firma | Obsługa klienta | Sprzedaż

"Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.

Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.

  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.

Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!

Dodaj do koszyka 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

 

Osoby które kupowały "33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Dodaj do koszyka 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Spis treści

33 rady jak dba

Dodaj do koszyka 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.