reklama - zainteresowany?

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone - Onepress

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Rafał Szczepanik
ISBN: 978-83-246-4424-7
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2011-12-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,45 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-17,55 zł)

Dodaj do koszyka 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Przywództwo

Kryminalna powieść menedżerska
Sensacyjna lekcja zarządzania
Firmowy bestseller

Pewnie znasz firmy, w których obowiązują dwie podstawowe zasady zarządzania:

  • Po pierwsze — szef ma zawsze rację.
  • Po drugie — jeśli zdarzyłoby się, że szef racji nie ma… patrz punkt pierwszy.

W tych firmach prezesi, dyrektorzy, a nawet kierownicy są przekonani, że nie popełniają błędów. Że za zepsucie całej ryby odpowiedzialny jest szary "ogon", a nie stojąca na czele organizacji "głowa". Nic bardziej mylnego!

Trzymasz w ręce sensacyjną powieść menedżerską — sensacyjną nie tylko ze względu na prezentowany gatunek literacki. Ta książka wciąga i mrozi krew w żyłach przede wszystkim dlatego, że opowiada o błędach dzisiejszych menedżerów. Obnaża potknięcia Twojego szefa. Wytyka także Twoje własne pomyłki. A na sam koniec radzi, jak z nich wybrnąć. To wszystko podane jest za pomocą niebanalnej fabuły i barwnie sportretowanych postaci.

17 śmiertelnych błędów szefa to połączenie dobrego kryminału z wiedzą z zakresu zarządzania. Książka ujawnia wiele mankamentów pracy menedżerów. Wartka opowieść przekonująco pokazuje, że następujące po sobie błędy zarządzania nieuchronnie prowadzą do katastrofy. Zaniedbanie, ignorancja i przekonanie o własnej nieomylności to tylko niektóre z nich. Najczęściej popełniane przez polskich szefów błędy zostały tu poddane szczegółowej analizie. Z książki dowiesz się też, jak uniknąć wpadek podczas tworzenia nowego zespołu.

Dodaj do koszyka 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treści

CZĘŚĆ I: STRAŻNIK MAFII

  • Wstęp (11)
  • Błąd 1. (15)
  • Błąd 2. (27)
  • Błąd 3. (43)
  • Błąd 4. (53)
  • Błąd 5. (65)
  • Błąd 6. (77)
  • Błąd 7. (91)
  • Błąd 8. (103)
  • Błąd 9. (119)
  • Błąd 10. (131)
  • Błąd 11. (145)
  • Błąd 12. (157)
  • Błąd 13. (167)
  • Błąd 14. (185)
  • Błąd 15. (201)
  • Błąd 16. (215)
  • Błąd 17. (233)

CZĘŚĆ II: ANALIZA BŁĘDÓW MENEDŻERÓW

  • Główne wnioski (248)
  • Kogo badaliśmy (248)
  • Metodologia badania (249)
  • Lista błędów (250)
    • Błędy twarde (250)
    • Błędy miękkie (253)
  • Analiza sytuacji firmy z perspektywy interesów swojego działu, a nie firmy jako całości (255)
  • Brak analizy i niewyciąganie wniosków z błędów popełnionych w przeszłości (259)
  • Wdrożone systemy, ułatwiające zarządzanie i organizację pracy (ocen okresowych, zarządzania kompetencjami itp.) pozostają tylko na papierze (263)
  • Podejmowanie skomplikowanych decyzji na podstawie intuicji, a nie wcześniej ustalonych kryteriów (268)
  • Trzymanie się raz ustalonej strategii, nawet gdy sytuacja wewnętrzna firmy lub otoczenie rynkowe jednoznacznie sugerują zmiany (271)
  • Przekonanie, że obecnie osiąganych wskaźników (produktywności, efektywności, organizacji pracy i czasu, kosztów, jakości itp.) nie da się już poprawić (275)
  • Niedostosowanie działań operacyjnych do celów strategicznych (279)
  • Brak jakiejkolwiek strategii - postępowanie oparte nie na strategii, ale na utartym zwyczaju (283)
  • Ignorowanie planowania bieżącej płynności finansowej (286)
  • Słaby przepływ informacji pomiędzy zespołami (290)
  • Nieświadome generowanie plotek poprzez niepełną i niedostosowaną do odbiorcy komunikację "w dół" (294)
  • Czysto intuicyjne motywowanie pozafinansowe podwładnych, ubogi zestaw narzędzi i metod (298)
  • Prowadzenie zbyt długich, źle zorganizowanych zebrań, z których ustalenia pozostają tylko na papierze (302)
  • Panująca wśród części menedżerów opinia o własnej nieomylności (306)
  • Dobieranie filozofii zarządzania na podstawie mody (310)
  • Niewykorzystywanie znanych (czasem nawet ze studiów) i prostych technik, ułatwiających pracę menedżera (314)
  • Mentalność produkcyjna, a nie kliencka (318)

CZĘŚĆ III: BŁĘDY POPEŁNIANE PODCZAS TWORZENIA NOWEGO ZESPOŁU

  • Zatrudnianie podobnych zamiast różniących się od siebie pracowników (327)
  • Rekrutowanie specjalistów ds. fałszywej autokreacji, a nie prawdziwych fachowców (334)
  • Dobór ludzi tylko wg klucza fachowości, bez zwracania uwagi na osobowość i motywację (342)
  • Zły dobór programu pierwszego wyjazdu integracyjnego (348)

    Dodaj do koszyka 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.