reklama - zainteresowany?

100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni - Onepress

100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-0801-5
stron: 312, Format: 140x208, okładka: twarda
Data wydania: 2015-05-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 39,67 zł)
Oszczędzasz: 70% (-27,77 zł)

Dodaj do koszyka 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Tagi: Motywacja | Rozwój osobisty

Historia o sile szczęścia

Znasz Mateusza Grzesiaka? To najpopularniejszy coach w Polsce, psycholog i trener. Jeśli go znasz, to nie trzeba mówić Ci nic więcej i z pewnością niecierpliwie czekasz na kolejne przejawy jego twórczości. Jeśli nie znasz — uważaj! Zanim zaczniesz czytać, dokończ lepiej wszystkie zaległe zadania, wyłącz telefon i weź głęboki oddech. Ta książka – ósma w dorobku autora – wciągnie Cię i nie pozwoli odłożyć się na półkę, póki nie skończysz. A potem długo jeszcze wracać będzie do Ciebie w myślach, bo tak jest z mądrością zmieniającą życie.

Ta książka jest inna niż wszystkie. To świadectwo. Świadectwo wyjątkowości w normalności. Świadectwo stu dni szczęśliwego życia, które zaczęły się internetową akcją, a skończyły... No cóż, tego dowiesz się, gdy doczytasz do końca. W książce znajdziesz nie tylko inspirujące historie, ale także ćwiczenia, które pomogą Ci przybliżyć się do swojego szczęścia i rozumienia życia.

Dodaj do koszyka 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

 

Osoby które kupowały "100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

Dodaj do koszyka 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Spis treści

Dodaj do koszyka 100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.