reklama - zainteresowany?

Śmierć i życie wielkich miast Ameryki - Onepress

Śmierć i życie wielkich miast Ameryki
ebook
Autor: Jane Jacobs
Tłumaczenie: Łukasz Mojsak
ISBN: 978-83-943750-1-0
stron: 487, Format: ebook
Data wydania: 2014-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,75 zł (poprzednio: 35,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,25 zł)

Dodaj do koszyka Śmierć i życie wielkich miast Ameryki

Tagi: Ekonomia

Książka, która zrewolucjonizowała myślenie o nowoczesnym mieście - nareszcie po polsku.

Jane Jacobs była dziennikarką, pasjonatką architektury i miejskiego życia, a jednocześnie oburzoną obywatelką Nowego Jorku, która na własnej skórze czuła skutki arogancji i megalomanii władz miasta, urbanistów i deweloperów. Wskutek ich decyzji jej ukochana dzielnica Greenwich Village miała zostać przecięta autostradą Lower Manhattan Expressway, setki budynków wyburzone, a ich mieszkańcy przesiedleni. Jane pomogła zablokować szkodliwą inwestycję, a jej wysiłki na rzecz powstrzymania budowy tras przelotowych przez Manhattan i zachowania lokalnego charakteru dzielnic dały impuls do rozwoju miejskiego aktywizmu.

Z gniewu i zaangażowania Jane Jacobs zrodziła się gniewna i zaangażowana książka - "Śmierć i życie wielkich miast Ameryki". Opublikowana w 1961 roku okazała się jednym z najważniejszych dzieł o architekturze i mieście, które opublikowano w XX wieku. Ukazało się już po francusku, niemiecku, hiszpańsku, czesku, hebrajsku, turecku i w innych językach. Dziś zapraszamy do lektury pierwszego polskiego wydania klasycznej książki.

Dodaj do koszyka Śmierć i życie wielkich miast Ameryki

 

Osoby które kupowały "Śmierć i życie wielkich miast Ameryki", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Śmierć i życie wielkich miast Ameryki

Spis treści

Śmierć i życie wielkich miast Ameryki eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Śmierć i życie wielkich miast Ameryki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.