reklama - zainteresowany?

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej - Onepress

e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
ISBN: 978-8-3764-1666-3
stron: 290, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,86 zł (poprzednio: 49,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,98 zł)

Dodaj do koszyka e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

E-marketing przedsiÄ™biorstwa w spoÅ‚ecznoÅ›ci wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje siÄ™ wokóÅ‚ e-marketingu przedsiÄ™biorstw w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz w wirtualnych Å›wiatach.

Wybór obu Å›rodowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesÅ‚anek. Pierwsza, to stale rosnÄ…ca na globalnym rynku liczba użytkowników obu Å›rodowisk. SpoÅ‚eczny Internet otwiera dla przedsiÄ™biorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak wiÄ™kszość przedsiÄ™biorstw nie wykorzystuje w peÅ‚ni potencjaÅ‚u marketingowego serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i wirtualnych Å›wiatów.

Kolejny argument skÅ‚aniajÄ…cy do prowadzenia rozważaÅ„ w obszarze wirtualnych Å›wiatów i serwisów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to frapujÄ…ca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiÄ…cego odwzorowanie rzeczywistego Å›wiata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe oraz wirtualne Å›wiaty skupiajÄ… zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiÄ™biorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.

W niniejszej książce gÅ‚ówne tezy prowadzonych rozważaÅ„ dotyczÄ… wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiÄ™biorstwa w spoÅ‚ecznoÅ›ciach wirtualnych oraz oceny skutecznoÅ›ci dziaÅ‚aÅ„ marketingowych prowadzonych w Å›rodowiskach wirtualnych spoÅ‚ecznoÅ›ci.

Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujÄ™cie przebiegu procesów marketingowych zachodzÄ…cych w spoÅ‚ecznoÅ›ciach wirtualnych oraz dostarcza przykÅ‚adów konkretnych implementacji dziaÅ‚aÅ„ marketingowych.

Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do Å›rodowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdÄ… w niej inspirujÄ… ce przykÅ‚ady dziaÅ‚aÅ„ e-marketingowych. Książka może być także przydatnÄ… lekturÄ… na kierunkach zarzÄ…dzania, ekonomii oraz pomocnym materiaÅ‚em w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowaÅ„ nabywców.

Książka Å‚Ä…czy bogate źródÅ‚a literaturowe z praktycznÄ… orientacjÄ… i jest udanym przykÅ‚adem pracy speÅ‚niajÄ…cej standardy naukowe, która jednoczeÅ›nie może być interesujÄ…ca dla praktyków marketingu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego, konsultantów, przedsiÄ™biorców i menedżerów. LekturÄ™ uÅ‚atwiajÄ… liczne przykÅ‚ady praktyczne opisy i ilustracje. ZaletÄ… jest również prezentowanie polskich uwarunkowaÅ„ omawianych zagadnieÅ„, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.

( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)

 


 

Dodaj do koszyka e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

 

Osoby które kupowały "e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Spis treści

Dodaj do koszyka e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.