reklama - zainteresowany?

Zr - Onepress

Zr
ebook
Autor: Paula Bajdor
ISBN: 978-83-7193-841-2
stron: 279, Format: ebook
Data wydania: 2022-08-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,97 zł

Dodaj do koszyka Zr

Tagi: Finanse

Zrównowa

Dodaj do koszyka Zr

 

Osoby które kupowały "Zr", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Zr

Spis treści

Zrównoważona przedsiębiorczość. Analiza i model eBook -- spis treści

Wstęp

Rozdział 1
U podstaw zrównoważonego przedsiębiorstwa

1.1. Najważniejsze paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwami
1.2. Ewolucja koncepcji zrównoważonego rozwoju
1.3. Modele zrównoważonego przedsiębiorstwa
1.4. Miejsce przedsiębiorczości i innowacji w obszarze nauk o zarządzaniu z perspektywy zrównoważonego rozwoju

Rozdział 2
Teoretyczne podstawy zrównoważonej przedsiębiorczości

2.1. Analiza ilościowa publikacji naukowych z obszaru zrównoważonej przedsiębiorczości
2.2. Istota zrównoważonej przedsiębiorczości
2.3. Geneza i ujęcie definicyjne zrównoważonej przedsiębiorczości
2.4. Modele zrównoważonej przedsiębiorczości
2.5. Narzędzia wdrażania zrównoważonej przedsiębiorczości we współczesnym przedsiębiorstwie

Rozdział 3
Podstawy metodyczne przeprowadzonych badań

3.1. Cele badawcze
3.2. Określenie przedmiotu badań
3.3. Założenia i ograniczenia badawcze
3.4. Model badawczy
3.5. Hipotezy badawcze
3.6. Zastosowane narzędzia badawcze
3.7. Przyjęta procedura badawcza

Rozdział 4
Zrównoważona przedsiębiorczość przedsiębiorstw MŚP w Polsce – badania empiryczne

4.1. Charakterystyka motywów prowadzenia działalności gospodarczej
4.2. Zależności między celami zrównoważonej przedsiębiorczości a podejmowanymi działaniami
4.3. Ocena istotności relacji zachodzących pomiędzy celami zrównoważonej przedsiębiorczości a wybranymi działaniami
4.4. Ocena istotności różnic pomiędzy wybranymi kategoriami działań przedsiębiorstwa a długością działania na rynku
4.5. Identyfikacja czynników zrównoważonej przedsiębiorczości w przedsiębiorstwach
4.6. Identyfikacja współzależności między czynnikami wpływającymi na realizację celów zrównoważonej przedsiębiorczości

Rozdział 5
Model zrównoważonej przedsiębiorczości

5.1. Założenia modelu ZP
5.2. Charakterystyka modelu ZP
5.3. Ograniczenia modelu ZP
5.4. Warunki wdrożenia modelu ZP
5.5. Wnioski

Zakończenie

Literatura

Spis tabel

Spis rysunków

Załącznik – kwestionariusz ankietowy

Dodaj do koszyka Zr

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.