Zr - Onepress

ISBN: 978-83-7193-841-2
stron: 279, Format: ebook
Data wydania: 2022-08-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,97 zł
Osoby które kupowały "Zr", wybierały także:
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- B 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
- Jak inwestowa 67,00 zł, (30,15 zł -55%)
Spis treści
Zrównoważona przedsiębiorczość. Analiza i model eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1
U podstaw zrównoważonego przedsiębiorstwa
1.1. Najważniejsze paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwami
1.2. Ewolucja koncepcji zrównoważonego rozwoju
1.3. Modele zrównoważonego przedsiębiorstwa
1.4. Miejsce przedsiębiorczości i innowacji w obszarze nauk o zarządzaniu z perspektywy zrównoważonego rozwoju
Rozdział 2
Teoretyczne podstawy zrównoważonej przedsiębiorczości
2.1. Analiza ilościowa publikacji naukowych z obszaru zrównoważonej przedsiębiorczości
2.2. Istota zrównoważonej przedsiębiorczości
2.3. Geneza i ujęcie definicyjne zrównoważonej przedsiębiorczości
2.4. Modele zrównoważonej przedsiębiorczości
2.5. Narzędzia wdrażania zrównoważonej przedsiębiorczości we współczesnym przedsiębiorstwie
Rozdział 3
Podstawy metodyczne przeprowadzonych badań
3.1. Cele badawcze
3.2. Określenie przedmiotu badań
3.3. Założenia i ograniczenia badawcze
3.4. Model badawczy
3.5. Hipotezy badawcze
3.6. Zastosowane narzędzia badawcze
3.7. Przyjęta procedura badawcza
Rozdział 4
Zrównoważona przedsiębiorczość przedsiębiorstw MŚP w Polsce – badania empiryczne
4.1. Charakterystyka motywów prowadzenia działalności gospodarczej
4.2. Zależności między celami zrównoważonej przedsiębiorczości a podejmowanymi działaniami
4.3. Ocena istotności relacji zachodzących pomiędzy celami zrównoważonej przedsiębiorczości a wybranymi działaniami
4.4. Ocena istotności różnic pomiędzy wybranymi kategoriami działań przedsiębiorstwa a długością działania na rynku
4.5. Identyfikacja czynników zrównoważonej przedsiębiorczości w przedsiębiorstwach
4.6. Identyfikacja współzależności między czynnikami wpływającymi na realizację celów zrównoważonej przedsiębiorczości
Rozdział 5
Model zrównoważonej przedsiębiorczości
5.1. Założenia modelu ZP
5.2. Charakterystyka modelu ZP
5.3. Ograniczenia modelu ZP
5.4. Warunki wdrożenia modelu ZP
5.5. Wnioski
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik – kwestionariusz ankietowy