reklama - zainteresowany?

Zr - Onepress

Zr
ebook
Autor: Artur Walasik, Hanna Zi
ISBN: 9788378757962
stron: 426, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)

Dodaj do koszyka Zr

Tagi: Gie

Celem przedstawionej monografii jest konfrontacja wp

Dodaj do koszyka Zr

 

Osoby które kupowały "Zr", wybierały także:

  • Rozw
  • W transie inwestowania. Podbij rynek pewno
  • ETF-y, czyli dzia
  • W transie inwestowania. Podbij rynek pewno
  • Gie

Dodaj do koszyka Zr

Spis treści

Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych eBook -- spis treści

Wprowadzenie (Artur Walasik, Hanna Ziętara) 9 Część I. Społeczna odpowiedzialność biznesu 1. Wyzwania społecznej odpowiedzialności biznesu w warunkach kryzysu (Joanna Grzegorczyk) 15 2. Rewolucja zrównoważonego rozwoju na miarę XXI wieku (Michaela Schega) 25 3. Typologia inicjatyw związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu jako element zrównoważonego rozwoju w społeczeństwie (Tomasz Unuczek) 35 4. Greenwashing jako zagrożenie dla społecznej odpowiedzialności biznesu (Angelika Kantor) 49 5. Narzędzia CSR dotyczące zatrudnienia a budowanie wizerunku pracodawcy (Ewa Słaboń) 59 Część II. Praca 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie pandemii (Elżbieta Dawid, Marta Piłka) 75 7. Stosunek pracowników z pokolenia Y i Z do pracy zdalnej w czasie trwania pandemii COVID-19 - analiza porównawcza (Weronika Muszyńska) 83 8. Pokolenie X a pracoholizm w czasach COVID-19 (Klaudia Stańczyk) 96 9. Kompetencje społeczne w zarządzaniu pracą zdalną (Bożena Maria Biolik-Stich, Izabela Fordymacka-Król, Karina Irczyk) 111 10. Ryzyko motywacyjne pracowników w kontekście zrównoważonego przywództwa (Patrycja Plaszczymąka) 121 11. Well-being, work-life balance, flourishing a odporność i zrównoważony rozwój w projekcie europejskim (Monika Raczyńska) 131 12. Ujawnienia dotyczące integracji osób niepełnosprawnych w wybranych spółkach branży sensitive industries (Karolina Syty) 150 13. Kobiety w radach nadzorczych (Katarzyna Dembowska) 162 Część III. Kapitał 14. Społecznie odpowiedzialne indeksy giełdowe na polskim rynku (Mariola Szrajnert) 179 15. Ocena ESG spółek indeksu WIG-ESG na podstawie ratingów agencji badawczych Sustainalytics, Refinitiv oraz S&P (Mariola Szrajnert) 199 16. Zależność między śródsesyjną zmiennością ceny akcji a ryzykiem rynkowym inwestora indywidualnego w czasie paniki giełdowej (Marcin Tuszkiewicz) 222 17. Ocena opłacalności inwestycji w akcje na rynku publicznym papierów wartościowych w Kazachstanie (Tolkyn Akanayeva) 234 Część IV. Ziemia 18. Czynniki wspierające implementację założeń Europejskiego Zielonego Ładu na tle dotychczasowych koncepcji rozwoju gospodarczego uwzględniających aspekt środowiska naturalnego. Wybrane zagadnienia (Wojciech Derej) 249 19. Promowanie zachowań ekologicznych przez liderów opinii (Martyna Kaziród) 264 20. Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich w Polsce (Paweł Jędrzejewski) 275 21. Warunki mieszkaniowe polskich gospodarstw domowych w kontekście zużycia nośników energii do ogrzewania mieszkania (Kornelia Przedworska) 286 22. Dependencja od samochodu jako konsekwencja realizacji modernistycznej urbanistyki na przykładzie Tychów (Michał Lorbiecki) 297 Część V. Przedsiębiorczość 23. Mindfulness we wspołczesnej organizacji (Bożena Filas) 317 24. Małe i średnie przedsiębiorstwo jako ogniwo zrównoważonego łańcucha dostaw (Krzysztof Zowada) 326 25. Wykorzystanie naturalnych tendencji kobiet w marketingu wielopoziomowym (Beata Nowotarska-Romaniak, Sonia Szczepanik) 336 26. Innowacyjne formaty handlu detalicznego w ocenie konsumentów w Dąbrowie Górniczej (Dorota Walczak-Waler) 348 27. Metody usprawniania procesów produkcyjnych oparte na krokach cyklu Deminga (Daniel Tochwin) 361 Część VI. Wiedza i informacja 28. Zrównoważony rozwój zastosowań systemów sztucznej inteligencji wspierających komunikację organizacji z klientami (Aleksandra Popiel) 381 29. Efektywność działalności naukowej wydziałów Uniwersytetu Łódzkiego - analiza metodą DEA (Ilona Lekka) 392 30. Kształtowanie wizerunku kadry zarządzającej uczelni wyższych w Polsce na przykładzie informacji prezentowanych na stronach internetowych uczelni (Piotr Antończyk) 403 Spis rysunków 415 Spis tabel 419 Informacja o Autorach

Dodaj do koszyka Zr

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.