reklama - zainteresowany?

Zostań królową PR - Onepress

Zostań królową PR
Autor: Kinga Fromlewicz
ISBN: 978-83-283-4614-7
stron: 176, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-10-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Zostań królową PR

Tagi: Marketing | Public Relations | Social Media

Public relations w małym, kobiecym biznesie

Mam nadziejÄ™, że jesteÅ› gotowa na podróż, na koÅ„cu której otrzymasz tytuÅ‚ królowej PR.Pewnie zastanawiasz siÄ™, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym caÅ‚ym "public relations", a pierwsze sÅ‚owo, jakie przychodzi Ci na myÅ›l, kiedy sÅ‚yszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga dużych pieniÄ™dzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny wielkich korporacji.

PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkoÅ›ci biznes, może opanować zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadzÄ…c systematyczne, przemyÅ›lane dziaÅ‚ania. Na czas czytania tej książki wyÅ‚Ä…cz w gÅ‚owie wszystkie guziki odpowiedzialne za wÄ…tpliwoÅ›ci i sprawdź, o co chodzi i jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie podane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w najwiÄ™kszym ogólnopolskim dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. CaÅ‚a rzecz polega na tym, byÅ› dotarÅ‚a do lokalnych dziennikarzy i efektywnie podtrzymywaÅ‚a z nimi relacje. Po co? Po to, by o Twojej firmie mówiÅ‚o siÄ™ i pisaÅ‚o i żeby Twoi klienci sprawdzajÄ…cy np. lokalny portal czy popularnÄ… stronÄ™ dla kobiet znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym miejscu. Jako prawdziwÄ… królowÄ… PR-u.

Dodaj do koszyka Zostań królową PR

Spis treści

Zostań królową PR -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. O co chodzi z tym PR (9)

Rozdział 2. Mikrobiznes, mikrobudżet = mikrorozpoznawalność? (23)

RozdziaÅ‚ 3. ZostaÅ„ królowÄ… przekazów (35)

RozdziaÅ‚ 4. Po królewsku zaplanuj dziaÅ‚ania PR (51)

RozdziaÅ‚ 5. Królowa nie może mieć focha, czyli rzecz o relacjach z mediami (79)

RozdziaÅ‚ 6. Królewskie wieÅ›ci - jak przygotować wartoÅ›ciowÄ… informacjÄ™ dla mediów (93)

RozdziaÅ‚ 7. Cyfrowa królowa (111)

RozdziaÅ‚ 8. Rebelia - bÄ…dź królowÄ… zarzÄ…dzania kryzysowego (127)

RozdziaÅ‚ 9. ZostaÅ„ królowÄ… PR (149)

RozdziaÅ‚ 10. FAQ - o co najczęściej pytajÄ… księżniczki, żeby stać siÄ™ królowymi (165)

Podziękowania (173)

Dodaj do koszyka Zostań królową PR

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.