reklama - zainteresowany?

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych - Onepress

Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
ISBN: 978-8-3264-3379-5
stron: 276, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Tagi: Marketing

Zasady marketingu siÄ™ zmieniÅ‚y. DoÅ›wiadczeni specjaliÅ›ci od promocji wiedzÄ…, że bezpoÅ›redni kontakt z klientami w sieci to dziÅ› obowiÄ…zek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić siÄ™ w przyjaźń. Znajomi na wagÄ™ zÅ‚ota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skutecznÄ… kampaniÄ™ w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. To przewodnik peÅ‚en podpowiedzi, tricków oraz inspirujÄ…cych studiów przypadku.

DziÄ™ki tej książce dowiesz siÄ™, jak: o nawiÄ…zać kontakt z potencjalnymi klientami i wÅ‚Ä…czyć siÄ™ do ich rozmów, o zmienić stronÄ™ internetowÄ… firmy w mocnÄ… podstawÄ™ kampanii w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, o promować markÄ™ i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o Å›ledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

DziÅ›, gdy wirusowe klipy przyciÄ…gajÄ… miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera Å›ledzÄ… tysiÄ…ce znajomych, marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych powinien stać siÄ™ jednym z podstawowych narzÄ™dzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzÄ… ciÄ™ przez Å›wiat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczÄ… siÄ™ bardziej niż budżet na dziaÅ‚ania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stÄ…d.

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.