reklama - zainteresowany?

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - Onepress

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Autor: Skowronek Iwona
ISBN: 978-8-3756-1301-8
stron: 274, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Tagi: Marketing

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce.

Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na Å›wiecie. IntencjÄ… autorki byÅ‚o napisanie poradnika i ten cel osiÄ…ga za pomocÄ… wartkiej narracji oraz dużej liczby czÄ™sto fascynujÄ…cych przykÅ‚adów. IstotnÄ… wartość książki stanowi 90 piÄ™knych, kolorowych zdjęć ilustrujÄ…cych udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.

Jak pisze sama autorka: Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez najwiÄ™ksze Å›wiatowe marki. Iwona Skowronek doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarzÄ…dzaniu. WykÅ‚adowca Studiów Podyplomowych ZarzÄ…dzanie WartoÅ›ciÄ… Klienta w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie.

Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Dodaj do koszyka Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

 

Osoby które kupowały "Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.