Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - Onepress
ISBN: 978-8-3756-1301-8
stron: 274, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce.
Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na Å›wiecie. IntencjÄ… autorki byÅ‚o napisanie poradnika i ten cel osiÄ…ga za pomocÄ… wartkiej narracji oraz dużej liczby czÄ™sto fascynujÄ…cych przykÅ‚adów. IstotnÄ… wartość książki stanowi 90 piÄ™knych, kolorowych zdjęć ilustrujÄ…cych udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.
Jak pisze sama autorka: Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez najwiÄ™ksze Å›wiatowe marki. Iwona Skowronek doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarzÄ…dzaniu. WykÅ‚adowca Studiów Podyplomowych ZarzÄ…dzanie WartoÅ›ciÄ… Klienta w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie.
Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.
Osoby które kupowały "Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)