Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pisać skuteczne teksty sprzedażowe - Onepress
ISBN: 978-8-3785-9269-3
stron: 121, Format: ebook
Data wydania: 2013-12-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 8,71 zł (poprzednio: 10,25 zł)
Oszczędzasz: 15% (-1,54 zł)
Jesteś profesjonalistą sprzedającym na Allegro? Oferujesz swój produkt lub usługę za pośrednictwem strony internetowej? Wysyłasz oferty sprzedażowe do swoich klientów? Chcesz poprawić jakość Twoich listów sprzedażowych? Zależy Ci na tym, aby Twoje teksty naprawdę sprzedawały? Jeśli tak to trafiłeś pod dobry adres.
Zajmuję się copywritingiem (pisaniem tekstów sprzedażowych) od ładnych paru lat. Przyglądając się rynkowi, postanowiłem stworzyć produkt, który będzie w zasięgu ręki niemal każdego. Postanowiłem zrobić coś, co da wiedzę i kompetencję ludziom takim, jak TY. Skoro jesteś tutaj i czytasz ten list sprzedażowy, to znaczy, że choć trochę Cię zainteresowałem. Dlatego pozwól, że powiem Ci dokładnie czym jest poradnik, który stworzyłem.
TytuÅ‚ książki to „Zjedz KonkurencjÄ™”. JeÅ›li dziaÅ‚asz na rynku od kilku lat, to z pewnoÅ›ciÄ… czÄ™sto trafiasz na bezpoÅ›redniÄ… lub poÅ›redniÄ… konkurencjÄ™. Nawet jeÅ›li dopiero chcesz zacząć sprzedawać, to i tak musisz siÄ™ na to przygotować. Najgorsza możliwa walka, to wojna cenowa. W książce wprost odradzam tego typu dziaÅ‚ania. Dużo lepiej konkurować jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi. Jednak, aby móc jÄ… zaoferować musisz zachÄ™cić klienta do zakupu. Tutaj wÅ‚aÅ›nie przydaje siÄ™ dobra prezentacja swojego produktu lub usÅ‚ugi.
Napisałem 10 tekstów sprzedażowych. Prezentują one różnego rodzaju produkty. Każdy z tekstów dokładnie przeanalizowałem. Tak, abyś wiedział co i jak działa, oraz żebyś umiał to wykorzystać w swoim własnym tekście. Zależało mi na tym, aby zrobić wszystko profesjonalnie i tak, żebyś jak najwięcej wyniósł dla siebie. Oprócz analizy tekstów postanowiłem zacząć od bardzo ważnej rzeczy, jaką jest nagłówek. To często od skuteczności nagłówka zależy skuteczność całego tekstu. Z jednej strony stworzyłem rozdział dotyczący tworzenia nagłówków, z drugiej strony przeanalizowałem te nagłówki, które zastosowałem w przykładowych tekstach. Dzięki temu będziesz mógł się doskonale przygotować do tego, aby również tę część swojego tekstu napisać profesjonalnie.
Moim celem jest sprawić, że pisanie tekstów sprzedażowych bÄ™dzie przychodzić Ci z Å‚atwoÅ›ciÄ…. LiczÄ™ na to, że napiszesz listy, które naprawdÄ™ zacznÄ… sprzedawać. Dlatego nagłówek tego tekstu brzmi: „Jak Zjeść KonkurencjÄ™ i Maksymalizować Zyski?”. Jestem gÅ‚Ä™boko przekonany, że Twój produkt lub usÅ‚uga sÄ… najwyższej jakoÅ›ci. WierzÄ™ w to, że zapewniasz najlepszÄ… możliwÄ… obsÅ‚ugÄ™. Dlatego możliwe, że jedynÄ… rzeczÄ…, której Ci jeszcze brakuje - jest dobra sprzedaż. Wiem, że podniesiesz swoje umiejÄ™tnoÅ›ci w tej dziedzinie do bardzo wysokiego poziomu. Jest to w zasiÄ™gu Twojej rÄ™ki!
Książka jest napisana prostym językiem. Nie miałem zamiaru pisać jej dla super-znawców lub robotów. Moim celem było napisać coś, co zrozumie nawet laik. Podzieliłem ją na trzy rozdziały. Pierwszy z nich to rozdział rozpoczynający, gdzie opisuję między innymi jak stosować profesjonalnie nagłówki. Drugi rozdział, to bardzo długi, ale bardzo bardzo ważny rozdział, w którym analizuję 10 ofert napisanych specjalnie na potrzeby tej książki. Wiem, że wielu z czytelników tego poradnika sprzedaje właśnie na Allegro. Dlatego postanowiłem w prosty sposób opisać: jak sformatować aukcję w języku HTML. Tym zajmuje się właśnie trzeci rozdział.
Jeśli przekonałem Cię w pełni do tego, aby zainwestować w mój poradnik, to kup go jak najszybciej. Będziesz z niego naprawdę zadowolony.
Pozdrawiam!
Paweł Kowalski, autor
Paweł Kowalski - zajmował się pisaniem tekstów sprzedażowych w firmach szkoleniowych i agencji reklamowej. Jest wielkim fanem skuteczności, czyli stosowania rozwiązań, które działają. Posiada wykształcenie ekonomiczne. Książka "Zjedz Konkurencję" jest jego pierwszą publikacją.
Osoby które kupowały "Zjedz konkurencję. Jak maksymalizować zyski i pisać skuteczne teksty sprzedażowe", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)