reklama - zainteresowany?

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie - Onepress

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie
ebook
Autor: Paulina Czarnek-Wnuk, Zofia Nacewska, Robert Wyr
ISBN: 978-83-8220-823-8
stron: 96, Format: ebook
Data wydania: 2022-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Tagi: Marketing

Monografia Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie jest zbiorem tekstów uczestników konferencji, którzy omawiali tematy zwi

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Spis treści

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie eBook -- spis treści

Wstęp   7

 

Funkcja manipulacyjna prozodycznych operatorów interakcyjnych (Anita Grzegorzewska, Uniwersytet Łódzki)      9

 

Łamanie zasad etyki we wpisach dziennikarzy na platformie Twitter (Magdalena Gwioździk, Karol Płaczkiewicz, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie)              23

 

Metafory akwatyczne jako środki perswazyjno-manipulacyjne w dyskursie prasowym (na przykładzie cyfrowych wersji polskich tygodników opinii) (Aleksandra Kujawiak, Uniwersytet Łódzki)          35

 

Manipulacja językowa medialnym wizerunkiem ofiary. Portret Sharon Tate wyłaniający się z wybranych relacji prasowych w sprawie zabójstw Tate–LaBianca (Zofia Nacewska, Uniwersytet Łódzki)     49

 

Rola dziennikarstwa w kształtowaniu newsów oraz kreowaniu obrazu COVID-19 w środkach masowego przekazu na wybranych przykładach (Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)         61

 

Fikcja w reportażu literackim i telewizyjnym – zabieg narracyjny czy zwykłe kłamstwo? (Diana Szwajcer, Uniwersytet Warszawski)  75

 

Whataboutism: geneza i przykłady występowania w mediach (Patryk Zadworny, Uniwersytet Łódzki) 87

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.