Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II - Onepress
ISBN: 978-83-8331-219-4
stron: 132, Format: ebook
Data wydania: 2023-09-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)
Osoby które kupowały "Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II eBook -- spis treści
Wstęp 7
Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19 9
(Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)
Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19 29
(Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)
Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie 41
(Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)
Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej 59
(Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)
„Kabotyn z obwarzankiem”, czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność 81
(Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)
O związkach tańca z propagandą – przypadek Siergieja Połunina 99
(Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)
Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite 111
(Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)