reklama - zainteresowany?

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II - Onepress

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II
ebook
Autor: Paulina Czarnek-Wnuk, Zofia Nacewska
ISBN: 978-83-8331-219-4
stron: 132, Format: ebook
Data wydania: 2023-09-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,96 zł (poprzednio: 19,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,76 zł)

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych pad

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

 

Osoby które kupowały "Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

Spis treści

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19 9

(Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)

 

Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19 29

(Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)

 

Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie 41

(Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)

 

Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej 59

(Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)

 

„Kabotyn z obwarzankiem”, czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność 81

(Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)

 

O związkach tańca z propagandą – przypadek Siergieja Połunina 99

(Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)

 

Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite 111

(Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)

Dodaj do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.