reklama - zainteresowany?

Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza - Onepress

Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza
ebook
Autor: Markus Marcinkiewicz
ISBN: 978-8-3794-2250-0
stron: 252, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,28 zł (poprzednio: 23,67 zł)
Oszczędzasz: 27% (-6,39 zł)

Dodaj do koszyka Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Aby wygrać z dÅ‚użnikiem musisz najpierw zÅ‚amać jego psychiczny opór obronny, chroniÄ…cy go przed podjÄ™ciem mÄ™czÄ…cego wysiÅ‚ku naprawy wÅ‚asnego życia!

Marcinkiewicz w swojej książce stawia tezÄ™, że windykator jest samurajem, Rycerzem Jedi, realizujÄ…cym wielkÄ… misjÄ™! Wierzy, że dÅ‚użnicy o sÅ‚abszej odpornoÅ›ci psychicznej ulegajÄ… demonom nieuczciwoÅ›ci. Sile, która ciÄ…gnie ich na samo dno mrocznej czeluÅ›ci.

Windykator toczy wielką wojnę, by ciemna strona wchłonęła jak najmniej ludzi. Musi jak najwcześniej zareagować, bo ogarnięty mrokiem dłużnik stacza się w przepaść, ciągnąc ze sobą i niszcząc najbliższą rodzinę.

Sposobem na realizacjÄ™ misji jest umiejÄ™tna gra na emocjach dÅ‚użnika. Autor zajmuje siÄ™ problemami etycznymi i moralnymi windykacji. UÅ›wiadamia, jakimi mechanizmami psychologicznymi posÅ‚ugujÄ… siÄ™ dÅ‚użnicy. Jak zwodzÄ…, okÅ‚amujÄ… i oszukujÄ…, by poradzić sobie z patologicznÄ… i brutalnÄ… rzeczywistoÅ›ciÄ…, w której żyjÄ…. KÅ‚adzie nacisk na psychoterapeutyczne umiejÄ™tnoÅ›ci i techniki wywierania wpÅ‚ywu na dÅ‚użnikach.

Nie jest to pogląd powszechnie popularny i wobec powszechnej akceptacji i tolerancji na bycie dłużnikiem może budzić kontrowersje. Marcinkiewicz wciąga czytelnika do żywej dyskusji o ludzkim myśleniu i pokazuje kiedy można, a kiedy nie powinno się ufać własnej windykacyjnej intuicji.

Jeśli zajmujesz się windykacją albo pracujesz jako windykator w firmie windykacyjnej, korporacji, albo banku to ten poradnik przeznaczony jest właśnie dla Ciebie!


Nieważne, czy problem z dÅ‚użnikiem wymaga finezji skalpela, czy potÄ™gi topora – „Zawodowy Windykator” to nie flirt z wierzytelnoÅ›ciami tylko narzÄ™dzie do szybkiego odzyskania pieniÄ™dzy – Grzegorz Marczak, Antyweb.pl

Polecam! - Gadzinowski.pl


O Autorze: Z wyksztaÅ‚cenia dziennikarz. Zawodowy windykator z doÅ›wiadczeniem od 2003 roku. Jako windykator pracowaÅ‚ dla AIG Bank Polska i Kruka, jako menedżer zespoÅ‚ów windykacji dla Ultima Ratio, BKK WierzytelnoÅ›ci, Casus Finanse oraz Eurobanku.

WczeÅ›niej dziennikarz i publicysta najwiÄ™kszych koncernów wydawniczych w Polsce, prowadziÅ‚ również specjalistyczne portale internetowe! DziÅ› jest bloggerem Antyweb.pl oraz Natemat.pl, a jego opinie na temat obszaru wierzytelnoÅ›ci publikowane sÄ… m.in. w Forbes.pl.

Od 2010 roku Wiceprezes ZarzÄ…du ARMADA Polska – armada-polska.pl – SpóÅ‚ka windykacyjna, której jest wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem – odpowiada za obszar operacji i negocjacji z dÅ‚użnikami. Specjalizuje siÄ™ w przekonywaniu radykalnie opornych i ekstremalnie trudnych dÅ‚użników sektora B2C do rozpoczÄ™cia regularnych spÅ‚at!

Zastosowany w jego firmie Model Marcinkiewicza sprawiÅ‚, że dziÅ› mówi siÄ™ o ARMADA Polska, że jest najlepsza, bo windykuje dla firm windykacyjnych i funduszy skupujÄ…cych pakiety wierzytelnoÅ›ci. Ale to tylko jeden z powodów.

Praktyk. Ekspert i trener technik motywacji, windykacji, perswazji, wywierania wpÅ‚ywu, psychologii i manipulacji. WykÅ‚adowca i prelegent konferencji i kongresów, nie tylko windykacyjnych.

Prywatnie pasjonat gier, muzyki elektronicznej, a także filantrop.

Dodaj do koszyka Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza

 

Osoby które kupowały "Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza

Spis treści

Dodaj do koszyka Zawodowy windykator. Tom I. Model Marcinkiewicza

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.