reklama - zainteresowany?

Zaufanie w organizacji innowacyjnej - Onepress

Zaufanie w organizacji innowacyjnej
ebook
Autor: Katarzyna Krot, Dagmara Lewicka
ISBN: 978-83-255-6925-9
stron: 223, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 64,78 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 18% (-14,22 zł)

Dodaj do koszyka Zaufanie w organizacji innowacyjnej

Tagi: Marketing

Globalizacja,  wirtualizacja i sieciowość rzeczywistości gospodarczej powodują konieczność zawierzenia intencjom i  rezultatom działań partnerów biznesowych wewnątrz i na zewnątrz organizacji.   Tendencje te generują zwiększenie zapotrzebowania na zaufanie w tych relacjach. Zaufanie jest między innymi niezbędnym warunkiem dla tworzenia i wprowadzania innowacji organizacyjnych. W związku z tym niniejsze opracowanie koncentruje się na:

  • zagadnieniach związanych z badaniem i pomiarem zaufania,
  • rodzajach i wymiarach zaufania organizacyjnego,
  • determinantach innowacyjności oraz kulturze  i klimacie innowacyjnym,
  • przywództwie wspierającym innowacyjność,
  • wpływie poszczególnych rodzajów zaufania (horyzontalnego, wertykalnego i instytucjonalnego) na innowacyjność organizacji,
  • identyfikacji barier innowacyjności,
  • sformułowaniu wskazówek i zaleceń służących budowaniu zaufania i zarządzaniu nim.


Książka dotyczy ważnego obszaru innowacyjności w polskiej gospodarce, który należy do newralgicznych dziedzin warunkujących rozwój naszego kraju w najbliższych latach oraz roli zaufania w organizacjach nastawionych na innowacyjność. Jest to ważny problem w mojej ocenie, gdyż tworzenie i wdrażanie innowacji rodzi wiele trudności i oporów społecznych, a więc bez określonego poziomu zaufania do menedżerów oraz inicjatorów i promotorów innowacji trudno mówić o skutecznym ich wprowadzaniu.
(...)

Dobór obszaru badań i tematu opracowania oceniam więc wysoko. Uważam, że studia nad taką problematyką są potrzebne i posiadają nowatorski charakter na gruncie nauki i praktyki zarządzania. (...) opublikowanie [książki] zapewni transfer nowoczesnej wiedzy z zakresu omawianych zagadnień do polskich środowisk biznesowych oraz akademickich.

(...) Sądzę, że książka ta może być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerskich i administracyjnych, a także studiujących takie dziedziny, jak: socjologia, psychologia czy politologia. Jej odbiorcami mogą być również uczestnicy studiów podyplomowych, szkoleń czy działań coachingowych z zakresu problematyki kadrowej oraz osoby ze świata szeroko rozumianego biznesu.

Prof. dr hab. Stefan Lachiewicz
Katedra Zarządzania
Politechniki Łódzkiej

Dodaj do koszyka Zaufanie w organizacji innowacyjnej

 

Osoby które kupowały "Zaufanie w organizacji innowacyjnej", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką
  • Język w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Zaufanie w organizacji innowacyjnej

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zaufanie w organizacji innowacyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.