reklama - zainteresowany?

Zarządzanie w mediach - Onepress

Zarządzanie w mediach
Autor: Kowalski Tadeusz
ISBN: 978-8-3264-4477-7
stron: 310, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie w mediach

Tagi: Zarządzanie

W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów.

Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak:

  • zarządzanie zmianą w firmach medialnych,
  • analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje,
  • kształtowanie portfolio firm medialnych,
  • opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji,
  • marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej,
  • wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów.

W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.



Dodaj do koszyka Zarządzanie w mediach

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie w mediach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.