reklama - zainteresowany?

Zarz - Onepress

Zarz
ebook
Autor: Natalia Szozda
ISBN: 978-83-7695-995-5
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2023-05-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,00 zł

Dodaj do koszyka Zarz

Monografia nie tylko przedstawia jedno z wielu podej

Dodaj do koszyka Zarz

 

Osoby które kupowały "Zarz", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Zarz

Spis treści

Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej eBook -- spis treści

Wstęp  7
1. Produkt jako przedmiot przepływu w łańcuchu dostaw  15
1.1. Istota koncepcji łańcucha dostaw  15
1.2. Triada jako perspektywa poznawcza łańcucha dostaw  23
1.3. Rola potrzeb klienta w rozwoju koncepcji łańcucha dostaw  30
1.4. Tworzenie oferty produktowej w łańcuchu dostaw  40
1.4.1. Produkt jako determinanta kształtowania łańcucha dostaw 40
1.4.2. Indywidualizacja produktów w łańcuchu dostaw  51
2. Indywidualizacja oferty produktowej łańcucha dostaw w obliczu wyzwań transformacji cyfrowej  58
2.1. Istota i etapy transformacji cyfrowej  58
2.2. Technologie transformacji cyfrowej wykorzystywane w łańcuchu dostaw  62
2.3. Transformacja cyfrowa łańcucha dostaw. Cyfrowy łańcuch dostaw  75
2.4. Struktury omnikanałowe jako przejaw transformacji cyfrowej łańcucha dostaw  85
2.5. Stopień indywidualizacji oferty produktowej w łańcuchu dostaw  95
3. Uwarunkowania rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw  108
3.1. Istota zarządzania produktem w łańcuchu dostaw  108
3.2. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w ujęciu procesowym  117
3.2.1. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw z wykorzystaniem modeli referencyjnych ASCM  117
3.2.2. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw w modelu GSCF 128
3.3. Zarządzanie cyklem życia produktów w łańcuchu dostaw 133
3.4. Systemy produktowo-usługowe jako determinanty rozwoju koncepcji zarządzania produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw  139
4. Egzemplifikacja zarządzania produktem w łańcuchu dostaw w dobie transformacji cyfrowej w wybranych sektorach  148
4.1. Metodyka postępowania badawczego – analiza przypadków  148
4.2. Zarządzanie produktem mody w łańcuchu dostaw grupy Inditex  156
4.3. Zarządzanie innowacją produktową w łańcuchu dostaw koncernu Toyota  163
4.4. Zarządzanie produktem funkcjonalnym w łańcuchu dostaw Procter & Gamble  175
4.5. Analiza krzyżowa i sformułowanie hipotez badawczych  185
5. Zarządzanie produktem w łańcuchu dostaw. Wyniki badań empirycznych  189
5.1. Metodyka postępowania badawczego – badanie empiryczne o charakterze ilościowym  189
5.1.1. Dobór i charakterystyka próby badawczej  189
5.1.2. Konstrukcja instrumentu pomiarowego  190
5.1.3. Zastosowane metody analizy wyników  194
5.2. Operacjonalizacja konstruktów badawczych. Analiza głównych składowych 196
5.3. Grupowanie diad. Analiza skupień i profilowanie klas  208
5.3.1. Analiza skupień w diadach producent-dostawca  208
5.3.2. Analiza skupień w diadach producent-odbiorca  210
5.3.3. Profilowanie klas  213
5.4. Wnioski badawcze 214
6. Zarządzanie produktem w dobie transformacji cyfrowej łańcucha dostaw w świetle wyników badań własnych  221
6.1. Autorska klasyfikacja i charakterystyka oferty produktowej łańcuchów dostaw w dobie transformacji cyfrowej  221
6.2. Łańcuch dostaw w kontekście autorskiej klasyfikacji produktów. Rekomendacje dla praktyki  227
6.3. Zarządzanie produktem w cyfrowym łańcuchu dostaw  232
6.4. Predykcja rozwoju zarządzania produktem w łańcuchu dostaw
w dobie transformacji cyfrowej 237
Zakończenie  242
Załączniki 249
Bibliografia  264
Spis rysunków  283
Spis tabel  285
Abstract 287

Dodaj do koszyka Zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.