Zarz - Onepress

ISBN: 978-83-8156-485-4
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2023-02-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 32,00 zł
Osoby które kupowały "Zarz", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Zarządzanie strategiczne. Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa eBook -- spis treści
Wstęp 7
Rozdział I Rola zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie 11
1. Punkt wyjścia – czym jest zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie? 11
2. Podstawowe pojęcia w zarządzaniu strategicznym i paradygmaty w zarządzaniu strategicznym 17
3. Kilka obserwacji dotyczących współczesnych podejść do zarządzania strategicznego 22
4. Wizja, misja i cele strategiczne przedsiębiorstwa 38
Rozdział II Analiza makrootoczenia 41
1. Segmenty otoczenia dalszego 44
2. Proces strategicznego rozwoju 60
3. Metody analizy makrootoczenia 66
Rozdział III Otoczenie sektorowe 105
1. Podstawowe pojęcia 105
2. Model konkurencji M.E. Portera 111
3. Grupy strategiczne 128
4. Punktowa ocena atrakcyjności sektora i metoda kluczowych czynników sukcesu (KCS) 135 Ćwiczenia 155