Zarz - Onepress
ISBN: 978-83-8156-487-8
stron: 150, Format: ebook
Data wydania: 2023-02-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 32,00 zł
Osoby które kupowały "Zarz", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
Spis treści
Zarządzanie strategiczne. Ocena potencjału strategicznego przedsiębiorstwa eBook -- spis treści
Wstęp 7
Rozdział I Macierze portfelowe13
1. Macierz BCG 16
2. Macierz McKinseya (macierz General Electric; The GE/McKinsey Matrix) 22
3. Macierz ADL 25
4. Macierz Ch.W. Hofera 28
5. Model W.K. Halla 29
Ćwiczenia 35
Rozdział II Strategiczna Karta Wyników 41
1. Geneza Strategicznej Karty Wyników 41
2. Cztery perspektywy analizy w Strategicznej Karcie Wyników 44
3. Mierniki realizacji strategii 52
4. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 53
Ćwiczenie 60
Rozdział III Łańcuch wartości 61
1. Ilościowe versus jakościowe podejścia do wykonania analizy łańcucha wartości 66
2. Technologie informacyjne jako uwarunkowanie zmian w czynnościach łańcucha wartości 70
3. Zmiany w prowadzeniu analizy łańcucha wartości 71
Rozdział IV
Bilans strategiczny – analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 77 Ćwiczenie 84
Rozdział V Analiza SWOT 87
Rozdział VI Modele strategii 101
1. Proces zarządzania strategicznego 101
2. Modele „klasyczne” strategii103
3. „Zbiór” różnych strategii zbudowanych według kryterium pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa w sektorze i prognozy jego wzrostu 109
4. Metafory strategiczne – modele strategii „nieoczywistych” 113
5. Strategia – kompleksowe podejście – od sformułowania po realizację i kontrolę wykonania 127