reklama - zainteresowany?

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii - Onepress

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii
ebook
Autor: Wioletta Krawiec
ISBN: 978-83-8220-121-5
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2021-01-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarzÄ…dzania wartoÅ›ciÄ… dla klienta, która zostaÅ‚a ukazana przez pryzmat marketingu doÅ›wiadczeÅ„ w dziaÅ‚aniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozÄ™ etapów teoretycznego modelu zarzÄ…dzania wartoÅ›ciÄ… i doÅ›wiadczeniem klienta na podstawie badaÅ„ funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizÄ™ porównawczÄ… zestawiajÄ…cÄ… wartoÅ›ci proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpÅ‚ywu nurtu marketingu doÅ›wiadczeÅ„ na dziaÅ‚ania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury.

Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogÄ… być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarzÄ…dzaniem wartoÅ›ciÄ… dla klienta oraz marketingiem doÅ›wiadczeÅ„. Monografia stanowi uzupeÅ‚nienie wiedzy z zakresu marketingu usÅ‚ug, marketingu organizacji non profit czy zarzÄ…dzania marketingowego w instytucjach kultury.

To bez wÄ…tpienia interesujÄ…ce opracowanie, skÅ‚aniajÄ…ce do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawÄ™ potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. DziÄ™ki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszÄ… twarz”.

Prof. dr hab. Jacek Otto

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.