reklama - zainteresowany?

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - Onepress

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
ebook
Autor: Meghan Casey
Tytuł oryginału: The Content Strategy Toolkit: Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right (Voices That Matter)
TÅ‚umaczenie: Dorota Konowrocka-Sawa
ISBN: 978-83-283-3122-8
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,50 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,50 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Strategia zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… pozwala na przekazywanie odpowiednich treÅ›ci we wÅ‚aÅ›ciwym czasie, we wÅ‚aÅ›ciwej formie i z wÅ‚aÅ›ciwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsiÄ™wzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiÄ™biorstw. PrzemyÅ›lana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miaÅ‚ do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporzÄ…dkowanymi i wÅ‚aÅ›ciwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… można siÄ™ nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:

  • korzyÅ›ci z przyjÄ™cia wÅ‚aÅ›ciwej strategii zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ…
  • metody diagnozowania popeÅ‚nianych bÅ‚Ä™dów
  • metody współdziaÅ‚ania z otoczeniem biznesowym podczas okreÅ›lania najlepszej strategii
  • tworzenie strategii i planowanie mierników jej skutecznoÅ›ci
  • skuteczne wdrażanie strategii

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!


Meghan Casey — jest ekspertkÄ… w dziedzinie zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ…. Zagadnieniami zwiÄ…zanymi z przekazem i komunikacjÄ… zawodowo interesuje siÄ™ od 1996 roku, od lat zajmuje siÄ™ także strategiÄ… zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiÄ…zywaniu trudnych problemów zwiÄ…zanych z publikacjÄ… treÅ›ci w internecie. Jest znanÄ… i cenionÄ… trenerkÄ… w tej dziedzinie i czÄ™sto wygÅ‚asza prelekcje na różnych konferencjach.

Dodaj do koszyka Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.