Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia - Onepress
Tytuł oryginału: The Content Strategy Toolkit: Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right (Voices That Matter)
TÅ‚umaczenie: Dorota Konowrocka-Sawa
ISBN: 978-83-283-3121-1
stron: 256, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2017-03-31
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,00 zł
Strategia zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… pozwala na przekazywanie odpowiednich treÅ›ci we wÅ‚aÅ›ciwym czasie, we wÅ‚aÅ›ciwej formie i z wÅ‚aÅ›ciwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsiÄ™wzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiÄ™biorstw. PrzemyÅ›lana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji — to jasne dla każdego, kto miaÅ‚ do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporzÄ…dkowanymi i wÅ‚aÅ›ciwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… można siÄ™ nauczyć.
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
- metody diagnozowania popełnianych błędów
- metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
- tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
- skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!
Meghan Casey — jest ekspertkÄ… w dziedzinie zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ…. Zagadnieniami zwiÄ…zanymi z przekazem i komunikacjÄ… zawodowo interesuje siÄ™ od 1996 roku, od lat zajmuje siÄ™ także strategiÄ… zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiÄ…zywaniu trudnych problemów zwiÄ…zanych z publikacjÄ… treÅ›ci w internecie. Jest znanÄ… i cenionÄ… trenerkÄ… w tej dziedzinie i czÄ™sto wygÅ‚asza prelekcje na różnych konferencjach.
Osoby które kupowały "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)