ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ… - Onepress
stron: 444, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)
Znaczenie marki jako skÅ‚adnika wartoÅ›ci niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiÄ™biorstw, ale także m.in. poÅ›redników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż roÅ›nie, Marka staje siÄ™ też ważnym narzÄ™dziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem ksztaÅ‚towania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitaÅ‚u, siÅ‚y i wartoÅ›ci.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujÄ…cych rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarzÄ…dzania markÄ…, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. SzczegóÅ‚owo omówiono m.in. nastÄ™pujÄ…ce zagadnienia:
- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,
- elementy zarzÄ…dzania markÄ…, podejmowanie decyzji strategicznych z niÄ… zwiÄ…zanych,
- prawne aspekty zarzÄ…dzania markÄ…, w tym miÄ™dzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,
- proces ksztaÅ‚towania programu lojalnoÅ›ciowego marki, rodzaje funkcjonujÄ…cych programów,
- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
Książka zostaÅ‚a napisana przez wykÅ‚adowców Podyplomowego Studium ZarzÄ…dzania MarkÄ… w Kolegium Gospodarki Åšwiatowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródÅ‚em wiedzy dla kadry zarzÄ…dzajÄ…cej wszelkiego rodzaju przedsiÄ™biorstw i instytucji, pracowników dziaÅ‚ów marketingu, a także studentów kierunków zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem.
Osoby które kupowały "Zarządzanie silną marką", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)