reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ… - Onepress

ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ…
ISBN: 978-8-3264-1333-9
stron: 444, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,14 zł (poprzednio: 68,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-9,63 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ…

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Znaczenie marki jako skÅ‚adnika wartoÅ›ci niematerialnych i prawnych różnych instytucji -nie tylko przedsiÄ™biorstw, ale także m.in. poÅ›redników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkól wyższych - wciąż roÅ›nie, Marka staje siÄ™ też ważnym narzÄ™dziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem ksztaÅ‚towania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitaÅ‚u, siÅ‚y i wartoÅ›ci.

Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujÄ…cych rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarzÄ…dzania markÄ…, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. SzczegóÅ‚owo omówiono m.in. nastÄ™pujÄ…ce zagadnienia:

  • definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w dziaÅ‚alnoÅ›ci organizacji,
  • elementy zarzÄ…dzania markÄ…, podejmowanie decyzji strategicznych z niÄ… zwiÄ…zanych,
  • prawne aspekty zarzÄ…dzania markÄ…, w tym miÄ™dzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,
  • narzÄ™dzia marketingu mix sÅ‚użące ksztaÅ‚towaniu silnej marki,
  • proces ksztaÅ‚towania programu lojalnoÅ›ciowego marki, rodzaje funkcjonujÄ…cych programów,
  • semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,
  • najważniejsze problemy zarzÄ…dzania markÄ… w sytuacji kryzysowej.


Książka zostaÅ‚a napisana przez wykÅ‚adowców Podyplomowego Studium ZarzÄ…dzania MarkÄ… w Kolegium Gospodarki Åšwiatowej SGH w Warszawie, Jest przydatnym źródÅ‚em wiedzy dla kadry zarzÄ…dzajÄ…cej wszelkiego rodzaju przedsiÄ™biorstw i instytucji, pracowników dziaÅ‚ów marketingu, a także studentów kierunków zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ…

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie silną marką", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ…

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie silnÄ… markÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.