reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie reklamÄ… - Onepress

ZarzÄ…dzanie reklamÄ…
Autor: Smid Wacław
ISBN: 978-8-3755-6849-3
stron: 284, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,09 zł (poprzednio: 51,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,87 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…

Tagi: Marketing

Co w życiu każdego czÅ‚owieka może stanowić najwiÄ™kszÄ… wartość i dlaczego dąży do jej osiÄ…gniÄ™cia? Dlaczego chce zdobyć coÅ›, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymÅ› najczęściej bywajÄ… okreÅ›lone produkty, usÅ‚ugi, informacje i idee, które także sÄ… treÅ›ciÄ… komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi czÅ‚owieka ze Å›wiata wartoÅ›ci do Å›wiata dóbr. DziÄ™ki niej staje siÄ™ konsumentem w Å›wiecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagÄ™ konsumenta na okreÅ›lone produkty i zachÄ™ca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posÅ‚ugiwania siÄ™ apelem reklamy. Przedstawia zupeÅ‚nie nowÄ… metodologiÄ™ konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierajÄ…cej siÄ™ na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobiÄ…, a nawet korzystajÄ…cej z tzw. obsesji, konstruujÄ…cej swoistÄ… bazÄ™ danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujÄ…cy sposób.

Publikacja jest propozycjÄ… nowego podejÅ›cia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by byÅ‚ oparty na takich elementach, które stanowiÄ… istotÄ™ życia każdego czÅ‚owieka. ZarzÄ…dzanie reklamÄ… to zarzÄ…dzanie wiedzÄ…. Najlepiej, jeżeli tÄ… wiedzÄ… zarzÄ…dzajÄ… zespoÅ‚y projektujÄ…ce reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdÄ™ - organizacje uczÄ…ce siÄ™. Do nich należy przyszÅ‚ość reklamy.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie reklamÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.