Zarz膮dzanie produktywno艣ci膮 w przedsi臋biorstwie - Onepress
ISBN: 978-83-255-4396-9
stron: 226, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 41,65 z艂 (poprzednio: 49,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,35 z艂)
Ksi膮偶ka powsta艂a jako rezultat wieloletnich do艣wiadcze艅 autorki wyniesionych z prowadzenia zaj臋膰 dydaktycznych z obszaru zarz膮dzania produkcj膮 oraz udzia艂u w projektach poprawy produktywno艣ci w r贸偶nych przedsi臋biorstwach.
Praca stanowi pierwsz膮 pr贸b臋 kompleksowego uj臋cia problematyki produktywno艣ci przedsi臋biorstw. Obejmuje nast臋puj膮ce zagadnienia:
- procesowe uj臋cie problematyki produktywno艣ci przedsi臋biorstwa oraz analiz臋 czynnik贸w wp艂ywaj膮cych na produktywno艣膰,
- mierniki produktywno艣ci umo偶liwiaj膮ce formu艂owanie mierzalnych cel贸w strategicznych i operacyjnych, kontrol臋 ich realizacji, ocen臋 stanu obecnego oraz ocen臋 efekt贸w wdro偶onych przedsi臋wzi臋膰 poprawy produktywno艣ci,
- koncepcje, metody i techniki, ukierunkowane na popraw臋 produktywno艣ci, po艂膮czone w logiczny i sp贸jny system,
- organizowanie i motywowanie pracownik贸w dla poprawy produktywno艣ci na gruncie filozofii kaizen.
Do najwa偶niejszych zalet pracy nale偶膮:
- autorski Model Zarz膮dzania Produktywno艣ci膮 okre艣laj膮cy d艂ugofalow膮 strategi臋 poprawy produktywno艣ci przez wdra偶anie w przedsi臋biorstwie zbioru wzajemnie powi膮zanych koncepcji, metod i technik doskonalenia proces贸w produkcyjnych;
- ramy organizacyjne systemu motywacyjnego, opartego na filozofii kaizen, gwarantuj膮cego aktywny i tw贸rczy udzia艂 pracownik贸w w programach poprawy produktywno艣ci.
Opracowanie jest adresowane do szerokiego grona odbiorc贸w, zar贸wno do student贸w (przede wszystkim uczelni technicznych), s艂uchaczy studi贸w podyplomowych, doktorant贸w, jak i mened偶er贸w oraz praktyk贸w zarz膮dzania, kt贸rzy chc膮 doskonali膰 swoje kompetencje.
Podstaw膮 zarz膮dzania produktywno艣ci膮 s膮 obliczane wska藕niki produktywno艣ci, przy pomocy kt贸rych okre艣li膰 mo偶na skuteczno艣膰 dzia艂ania nie tylko przedsi臋biorstw produkcyjnych i us艂ugowych, ale tak偶e dzia艂a艅 jednostek administracyjnych na r贸偶nych poziomach. (...) Uwa偶am, 偶e w wielu pracach zwi膮zanych z nauk膮 o zarz膮dzaniu wska藕niki produktywno艣ci nie zajmuj膮 nale偶nego im miejsca. Z tego wzgl臋du podj臋cie przez autork臋 problemu zarz膮dzania produktywno艣ci膮 jest s艂uszne i uzasadnione nie tylko wzgl臋dami badawczymi, ale przede wszystkim praktycznymi.
Dr hab. in偶. Edward Paj膮k
prof. Politechniki Pozna艅skiej
Osoby kt贸re kupowa艂y "Zarz膮dzanie produktywno艣ci膮 w przedsi臋biorstwie", wybiera艂y tak偶e:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Regu艂a 80/20. Zasada, kt贸ra odmienia 艣wiat 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwa膰 z prac膮 na etacie i zacz膮膰 zarabia膰 w sieci 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Jedna kampania do wolno艣ci. Jak stworzy膰 produkt online, pozyska膰 klient贸w i 偶y膰 na w艂asnych warunkach 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno艣ci ludzi sukcesu 39,67 z艂, (11,90 z艂 -70%)