reklama - zainteresowany?

Zarządzanie produktem dla bystrzaków - Onepress

Zarządzanie produktem dla bystrzaków
ebook
Autor: Brian Lawley, Pamela Schure
Tytuł oryginału: Product Management For Dummies
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-283-5930-7
stron: 384, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Tagi: Marketing | Sprzedaż | Zarządzanie

Opracuj skutecznÄ… strategiÄ™ dla swojego produktu

Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody

Naucz siÄ™ wywierać wpÅ‚yw na zespóÅ‚

Podręcznik efektywnego zarządzania produktem

W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartÄ… najważniejszÄ… osobÄ™ w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszÅ‚a formalne szkolenie zawodowe. JeÅ›li planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzÄ™dzia, których potrzebujesz, by rozwijać swojÄ… karierÄ™.

W książce:

  • Zasady zarzÄ…dzania produktem
  • Fazy cyklu życia produktu
  • Skuteczne badania rynku
  • Analiza konkurencji
  • Efektywne wprowadzanie produktu na rynek

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem dla bystrzaków

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie produktem dla bystrzaków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.