Zarządzanie produktem dla bystrzaków - Onepress
Tytuł oryginału: Product Management For Dummies
TÅ‚umaczenie: Monika Malcherek
ISBN: 978-83-283-5929-1
stron: 384, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2020-01-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)
Opracuj skutecznÄ… strategiÄ™ dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz siÄ™ wywierać wpÅ‚yw na zespóÅ‚
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartÄ… najważniejszÄ… osobÄ™ w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszÅ‚a formalne szkolenie zawodowe. JeÅ›li planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzÄ™dzia, których potrzebujesz, by rozwijać swojÄ… karierÄ™.
W książce:
- Zasady zarzÄ…dzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
Osoby które kupowały "Zarządzanie produktem dla bystrzaków", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)