reklama - zainteresowany?

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy - Onepress

Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy
Autor: Linda Gorchels
Tytuł oryginału: The Product Managers Handbook
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk, Bartosz Sałbut, Andrzej Ślawski
ISBN: 83-246-0073-6
stron: 328, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-03-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,00 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Nieoceniona skarbnica wiedzy dla każdego menedżera produktu!

  • Proces planowania marketingu produktu
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Segmentacja rynku, właściwa strategia i przewaga konkurencyjna

Menedżer produktu to osoba odpowiedzialna za planowanie, prognozowanie i marketing dotyczące określonego produktu (linii produktów) lub usługi. Jego zadaniem jest z jednej strony zaproponowanie klientowi satysfakcjonującej oferty, a z drugiej zapewnienie firmie jak największych zysków ze sprzedaży produktu. Jest swoistym łącznikiem między wszystkimi osobami bezpośrednio lub pośrednio związanymi ze sprzedażą i promocją danego produktu. Do zadań menedżera produktu należy również gromadzenie informacji niezbędnych do porównywania firmy z jej konkurencją, przygotowywanie planów marketingowych, a także podejmowanie decyzji o wprowadzeniu modyfikacji produktu lub usunięciu go z rynku.

Podręcznik menedżera produktu jest cennym przewodnikiem po świecie zarządzania produktem, dostosowanym do współczesnych realiów i wzbogaconym o prognozy oparte na najnowszych trendach. Kierujemy go nie tylko do menedżerów produktu, ale również do kierowników wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing oraz rozwój marki. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania produktem i uwzględnia wszystkie zagadnienia związane z tym złożonym procesem. Łączy ogólną wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, dzięki czemu każdy jest w stanie odnieść zaprezentowane w niej informacje do swojej konkretnej sytuacji -- bez względu na to, w jakiej branży pracuje.

Autorka wyjaśnia między innymi kwestie dotyczące:

  • wprowadzenia zarządzania produktem w firmie,
  • funkcji i zadań menedżera produktu,
  • analizy rynku i konkurencyjności firmy,
  • oceny portfela produktów,
  • rozwoju nowego produktu i wprowadzenia go na rynek.

"Lektura obowiązkowa zarówno dla przedstawicieli międzynarodowych firm wytwarzających szeroką gamę produktów, jak i przedsiębiorców rozpoczynających działalność. Cenny przewodnik, który poprowadzi ich przez meandry biznesu przyszłości."
Joseph W. Castillo
Dyrektor ds. Rozwoju (Region obu Ameryk)
Motorola Information Systems Group (ISG)

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy

Spis treści

Zarz

Dodaj do koszyka Zarządzanie produktem. Od badań i rozwoju do budżetowania reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.