reklama - zainteresowany?

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka - Onepress

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka
ebook
Autor: Beata Glinkowska, Bogusław Kaczmarek
ISBN: 978-8-3796-9960-5
stron: 290, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,08 zł (poprzednio: 22,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,37 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka

Tagi: Finanse | Rachunkowość | Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą jej treścią są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami.
Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem miÄ™dzynarodowym; gÅ‚ównie obszarów zarzadzania finansowego, kadrowego, zarzÄ…dzania kulturÄ… i spoÅ‚ecznÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… przedsiÄ™biorstw.
Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych w polskich mikro, maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstwach, dotyczÄ…cych ich skÅ‚onnoÅ›ci do internacjonalizacji, strategii i dróg internacjonalizacji, także motywów i barier w analizowanym procesie. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badaÅ„, także zamieszczenie studiów przypadków, daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich mikro, maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw ze znanymi w Å›wiecie modelami.
 

Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka

Spis treści

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka eBook -- spis treści

Wstęp 9

1. Beata Glinkowska, Procesy internacjonalizacji przedsiębiorstw 11
1.1. Geneza i rys historyczny 11
1.2. Teoretyczne aspekty procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw 15
1.3. Definicje i istota procesu internacjonalizacji 20
1.4. Modele internacjonalizacji przedsiębiorstw 25
1.5. Motywy i bariery w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw 50
1.6. Reasumpcja 58

2. Beata Glinkowska, Przedsiębiorstwo międzynarodowe w procesie internacjonalizacji 61
2.1. Definicje i istota 61
2.2. Formy i aspekty organizacyjno-prawne przedsiębiorstw międzynarodowych 67
2.3. Reasumpcja 86

3. Bogusław Kaczmarek, Podstawy zarządzania międzynarodowego 89
3.1. ZarzÄ…dzanie miÄ™dzynarodowe – zagadnienia ogólne 89
3.2. Teoretyczne podstawy i problemy zarządzania międzynarodowego 98
3.3. Wymiary zarządzania międzynarodowego 111
3.3.1. Wymiar kulturowy zarzadzania międzynarodowego 113
3.3.2. Zarzadzanie międzykulturowe 121
3.3.3. Etyka w przedsiębiorstwach międzynarodowych 135
3.4. ZarzÄ…dzanie zasobami ludzkimi w przedsiÄ™biorstwach miÄ™dzynarodowych – wybrane elementy 139
3.5. ZarzÄ…dzanie finansami w przedsiÄ™biorstwach miÄ™dzynarodowych – istota i elementy skÅ‚adowe rynku finansowego 164
3.5.1. Specyfika zarządzania finansowego w przedsiębiorstwach międzynarodowych 164
3.6. Wybrane elementy nadzoru właścicielskiego w przedsiębiorstwach międzynarodowych (corporate governance) 173
3.7. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych 178
3.8. Reasumpcja 185

4. Beata Glinkowska, Procesy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 187
4.1. Wpływ internacjonalizacji na strukturę organizacyjną przedsiębiorstw 187
4.2. Strategie i formy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw 198
4.3. Studia przypadków internacjonalizacji polskich przedsiÄ™biorstw 212
4.3.1. Motywy i bariery internacjonalizacji przedsiębiorstw 212
4.3.2. PrzykÅ‚ady firm – analiza 222
4.4. Modele internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw w praktyce 243
4.5. Budowanie relacji polskich przedsiębiorstw z partnerami zagranicznymi 247

4.6. Internacjonalizacja przedsiÄ™biorstw z sektora MSP – kierunki rozwoju 255
4.6. Reasumpcja 262

Zakończenie 265
Bibliografia 267
International Management and Internationalization of Enterprises. Theory and Practice (Summary) 285
Spis tabel 286
Spis rysunków i wykresów 288
Informacja o autorach 289

Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.