reklama - zainteresowany?

Zarz膮dzanie marketingowe - Onepress

Zarz膮dzanie marketingowe
ebook
Autor: Gra偶yna Rosa
ISBN: 978-83-255-4392-1
stron: 324, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 41,58 z艂 (poprzednio: 48,92 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,34 z艂)

Dodaj do koszyka Zarz膮dzanie marketingowe

Tagi: Marketing | Zarz膮dzanie

Publikacja jest zbiorem najwa偶niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie艅 z zakresu zarz膮dzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk臋, zar贸wno od strony zarz膮dzania, jak i marketingu.

Ksi膮偶ka sk艂ada si臋 z czterech cz臋艣ci.

  • Podstawy zarz膮dzania marketingowego, w kt贸rej om贸wiono miejsce marketingu w naukach o zarz膮dzaniu oraz koncepcj臋 zarz膮dzania marketingowego.
  • Marketing w przedsi臋biorstwie, w kt贸rej przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsi臋biorstwa, misj臋 i planowanie marketingowe, analiz臋 sytuacji marketingowej przedsi臋biorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w kt贸rej scharakteryzowano strategie przedsi臋biorstw, a zw艂aszcza strategi臋 marketingow膮, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdra偶anie strategii i kontrol臋 strategiczn膮.
  • Marketing w perspektywie, w kt贸rej wskazano i om贸wiono nowoczesne trendy w zarz膮dzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarz膮dzaniu marketingowym.

Ka偶dy rozdzia艂 ko艅cz膮 pytania problemowe, kt贸re mog膮 by膰 wykorzystane przez wyk艂adowc贸w jako punkt wyj艣cia do 膰wicze艅 lub warsztat贸w.

Opracowanie kierowane jest do:

  • student贸w kierunk贸w ekonomicznych i zarz膮dzania,
  • nauczycieli akademickich poszukuj膮cych nowych narz臋dzi dydaktycznych,
  • os贸b prowadz膮cych szkolenia z zakresu zarz膮dzania marketingowego,
  • s艂uchaczy studi贸w podyplomowych i doktoranckich zwi膮zanych z marketingiem i zarz膮dzaniem,
  • mened偶er贸w zarz膮dzaj膮cych przedsi臋biorstwami.

Zesp贸艂 autorski tworz膮 pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Us艂ug i Katedry Organizacji i Zarz膮dzania Wydzia艂u Zarz膮dzania i Ekonomiki Us艂ug Uniwersytetu Szczeci艅skiego.

Dodaj do koszyka Zarz膮dzanie marketingowe

Spis tre艣ci

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarz膮dzanie marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.