reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie marketingowe - Onepress

ZarzÄ…dzanie marketingowe
ebook
Autor: Grażyna Rosa
ISBN: 978-83-255-4392-1
stron: 324, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,58 zł (poprzednio: 48,92 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,34 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarzÄ…dzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarzÄ…dzaniu oraz koncepcjÄ™ zarzÄ…dzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiÄ™biorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiÄ™biorstwa, misjÄ™ i planowanie marketingowe, analizÄ™ sytuacji marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiÄ™biorstw, a zwÅ‚aszcza strategiÄ™ marketingowÄ…, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolÄ™ strategicznÄ….
  • Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarzÄ…dzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarzÄ…dzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do:

  • studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania,
  • nauczycieli akademickich poszukujÄ…cych nowych narzÄ™dzi dydaktycznych,
  • osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego,
  • sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem,
  • menedżerów zarzÄ…dzajÄ…cych przedsiÄ™biorstwami.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingowe", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.