reklama - zainteresowany?

Zarządzanie marketingowe - Onepress

Zarządzanie marketingowe
ISBN: 978-8-3255-4391-4
stron: 322, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie marketingowe

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
  • Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

    Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

    Opracowanie kierowane jest do:


      • studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
      • nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
      • osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
      • słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
      • menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Dodaj do koszyka Zarządzanie marketingowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.