ZarzÄ…dzanie marketingowe - Onepress

ISBN: 978-8-3255-4391-4
stron: 322, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
stron: 322, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykÄ™, zarówno od strony zarzÄ…dzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części.
- Podstawy zarzÄ…dzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarzÄ…dzaniu oraz koncepcjÄ™ zarzÄ…dzania marketingowego.
- Marketing w przedsiÄ™biorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiÄ™biorstwa, misjÄ™ i planowanie marketingowe, analizÄ™ sytuacji marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
- Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiÄ™biorstw, a zwÅ‚aszcza strategiÄ™ marketingowÄ…, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolÄ™ strategicznÄ….
- Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarzÄ…dzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarzÄ…dzaniu marketingowym.
Każdy rozdziaÅ‚ koÅ„czÄ… pytania problemowe, które mogÄ… być wykorzystane przez wykÅ‚adowców jako punkt wyjÅ›cia do ćwiczeÅ„ lub warsztatów.
Opracowanie kierowane jest do:
-
- studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania,
- nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
- osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego,
- sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem,
- menedżerów zarzÄ…dzajÄ…cych przedsiÄ™biorstwami.
-
Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingowe", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)