reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie marketingowe - Onepress

ZarzÄ…dzanie marketingowe
ISBN: 978-8-3255-4391-4
stron: 322, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieÅ„ z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykÄ™, zarówno od strony zarzÄ…dzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.

  • Podstawy zarzÄ…dzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarzÄ…dzaniu oraz koncepcjÄ™ zarzÄ…dzania marketingowego.
  • Marketing w przedsiÄ™biorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiÄ™biorstwa, misjÄ™ i planowanie marketingowe, analizÄ™ sytuacji marketingowej przedsiÄ™biorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
  • Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiÄ™biorstw, a zwÅ‚aszcza strategiÄ™ marketingowÄ…, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolÄ™ strategicznÄ….
  • Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarzÄ…dzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarzÄ…dzaniu marketingowym.

    Każdy rozdziaÅ‚ koÅ„czÄ… pytania problemowe, które mogÄ… być wykorzystane przez wykÅ‚adowców jako punkt wyjÅ›cia do ćwiczeÅ„ lub warsztatów.

    Opracowanie kierowane jest do:


      • studentów kierunków ekonomicznych i zarzÄ…dzania,
      • nauczycieli akademickich poszukujÄ…cych nowych narzÄ™dzi dydaktycznych,
      • osób prowadzÄ…cych szkolenia z zakresu zarzÄ…dzania marketingowego,
      • sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich zwiÄ…zanych z marketingiem i zarzÄ…dzaniem,
      • menedżerów zarzÄ…dzajÄ…cych przedsiÄ™biorstwami.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingowe", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.