ZarzÄ…dzanie marketingiem - Onepress
ISBN: 978-8-3255-0172-3
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,14 zł (poprzednio: 33,88 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,74 zł)
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnÄ…cych zgÅ‚Ä™bić meandry tej trudnej sfery zarzÄ…dzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podrÄ™cznik do zarzÄ…dzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarzÄ…dzanie"
. Książka zawiera wiedzÄ™ teoretycznÄ… popartÄ… licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotÄ™, funkcje i proces zarzÄ…dzania marketingowego, jego organizacjÄ™, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikÄ™ motywacji w dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej, powstawanie i rozwiÄ…zywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stajÄ… menedżerowie przedsiÄ™biorstw.
Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingiem", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)