reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie marketingiem - Onepress

ZarzÄ…dzanie marketingiem
Autor: Knecht Zdzisław
ISBN: 978-8-3255-0172-3
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,14 zł (poprzednio: 33,88 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,74 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnÄ…cych zgÅ‚Ä™bić meandry tej trudnej sfery zarzÄ…dzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podrÄ™cznik do zarzÄ…dzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarzÄ…dzanie"

. Książka zawiera wiedzÄ™ teoretycznÄ… popartÄ… licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotÄ™, funkcje i proces zarzÄ…dzania marketingowego, jego organizacjÄ™, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikÄ™ motywacji w dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej, powstawanie i rozwiÄ…zywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stajÄ… menedżerowie przedsiÄ™biorstw.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingiem", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.