ZarzÄ…dzanie marketingiem - Onepress
ISBN: 978-8-3255-0172-3
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,14 zł (poprzednio: 33,88 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,74 zł)
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnÄ…cych zgÅ‚Ä™bić meandry tej trudnej sfery zarzÄ…dzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podrÄ™cznik do zarzÄ…dzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku zarzÄ…dzanie"
. Książka zawiera wiedzÄ™ teoretycznÄ… popartÄ… licznymi przykÅ‚adami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotÄ™, funkcje i proces zarzÄ…dzania marketingowego, jego organizacjÄ™, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikÄ™ motywacji w dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej, powstawanie i rozwiÄ…zywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stajÄ… menedżerowie przedsiÄ™biorstw.
Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingiem", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)