reklama - zainteresowany?

Zarządzanie marką w segmencie B2B - Onepress

Zarządzanie marką w segmencie B2B
Autor: Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Tłumaczenie: Łyszkowska Elżbieta
ISBN: 978-8-3011-5238-3
stron: 268, okładka: twarda
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,92 zł (poprzednio: 69,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-13,98 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie marką w segmencie B2B

Tagi: Marketing | Public Relations | Zarządzanie

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

Dodaj do koszyka Zarządzanie marką w segmencie B2B

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie marką w segmencie B2B

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.