Zarządzanie marką w segmencie B2B - Onepress
Autor: Kotler Philip, Pfoertsch Wald
Tłumaczenie: Łyszkowska Elżbieta
ISBN: 978-8-3011-5238-3
stron: 268, okładka: twarda
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,92 zł (poprzednio: 69,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-13,98 zł)
Tłumaczenie: Łyszkowska Elżbieta
ISBN: 978-8-3011-5238-3
stron: 268, okładka: twarda
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,92 zł (poprzednio: 69,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-13,98 zł)
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Osoby które kupowały "Zarządzanie marką w segmencie B2B", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)