reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie markÄ… - Onepress

ZarzÄ…dzanie markÄ…
Autor: Kall Jacek, KÅ‚eczek Ryszard, Sagan Adam
ISBN: 978-8-3264-4277-3
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie markÄ…

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Wiele firm może szybko skopiować niemal każdÄ… innowacjÄ™ pojawiajÄ…cÄ… siÄ… na rynku, O ile jednak Å‚atwo jest naÅ›ladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siÅ‚Ä™ marki, dlatego może siÄ™ ona przyczynić do utrzymania trwaÅ‚ej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniajÄ… siÄ™, na przykÅ‚ad za sprawÄ… rozwoju technologicznego, a siÅ‚a marki może być utrzymywana przez dÅ‚uższy czas.

We wspóÅ‚czesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujÄ…cych siÄ™, zarzÄ…dzaniem markÄ…. Dla nich wÅ‚aÅ›nie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadajÄ… w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka byÅ‚a silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiÄ™kszyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do dÅ‚ugoterminowego generowania gotówki.

W książce szczegóÅ‚owo omówiono takie zagadnienia, jak:

  • Å›wiadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaÅ‚ywania marki na decyzje zakupowe,
  • sposoby pomiaru Å›wiadomoÅ›ci i wizerunku marki oraz Å›wiadomoÅ›ci kategorii produktu,
  • skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
  • zarzÄ…dzanie portfelem marek,
  • techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru Å›wiadomoÅ›ci reklamy,
  • finansowe aspekty zarzÄ…dzania wartoÅ›ciÄ… marki.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie markÄ…

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie markÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.