reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media - Onepress

ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media
ebook
Autor: Monika Czaplicka
ISBN: 978-83-246-8954-5
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media

Tagi: Social Media

Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!

JeÅ›li wydaje Ci siÄ™, że czwarta wÅ‚adza to media, mylisz siÄ™. Teraz to social media sÄ… siÅ‚Ä… sprawczÄ…, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularnoÅ›ci lub równa je z ziemiÄ…. Social media to broÅ„ obosieczna - bywajÄ… źródÅ‚em kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzajÄ…ca, interesujÄ…ca. Im bardziej kontrowersyjna i noÅ›na, tym szybciej dotrze do tysiÄ™cy Twoich klientów. JeÅ›li myÅ›lisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj siÄ™ na kryzys. Zdarza siÄ™ on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usÅ‚ugodawcom. Nie myli siÄ™ tylko ten, kto nic nie robi, wiÄ™c prÄ™dzej czy później popeÅ‚nisz bÅ‚Ä…d lub natkniesz siÄ™ na pierwszego niezadowolonego klienta. A stÄ…d do kryzysu tylko jeden krok…

Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!

 

Monika Czaplicka - w branży social media dziaÅ‚a od siedmiu lat. Specjalizuje siÄ™ w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest zwiÄ…zana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujÄ…ce wystÄ…pienia na konferencjach branżowych cieszÄ… siÄ™ powszechnym uznaniem. WyksztaÅ‚cenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacjÄ… pozostajÄ… wyzwania, takie jak kryzysy.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie kryzysem w social media", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media

Spis treści

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.