ZarzÄ…dzanie kryzysem w social media - Onepress
ISBN: 978-83-246-8954-5
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces!
JeÅ›li wydaje Ci siÄ™, że czwarta wÅ‚adza to media, mylisz siÄ™. Teraz to social media sÄ… siÅ‚Ä… sprawczÄ…, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularnoÅ›ci lub równa je z ziemiÄ…. Social media to broÅ„ obosieczna - bywajÄ… źródÅ‚em kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzajÄ…ca, interesujÄ…ca. Im bardziej kontrowersyjna i noÅ›na, tym szybciej dotrze do tysiÄ™cy Twoich klientów. JeÅ›li myÅ›lisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj siÄ™ na kryzys. Zdarza siÄ™ on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usÅ‚ugodawcom. Nie myli siÄ™ tylko ten, kto nic nie robi, wiÄ™c prÄ™dzej czy później popeÅ‚nisz bÅ‚Ä…d lub natkniesz siÄ™ na pierwszego niezadowolonego klienta. A stÄ…d do kryzysu tylko jeden krok…
Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
Monika Czaplicka - w branży social media dziaÅ‚a od siedmiu lat. Specjalizuje siÄ™ w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest zwiÄ…zana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujÄ…ce wystÄ…pienia na konferencjach branżowych cieszÄ… siÄ™ powszechnym uznaniem. WyksztaÅ‚cenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacjÄ… pozostajÄ… wyzwania, takie jak kryzysy.
Osoby które kupowały "Zarządzanie kryzysem w social media", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (26,55 zł -55%)