Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury - Onepress

ISBN: 978-83-7941-598-4
stron: 300, Format: ebook
Data wydania: 2009-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,15 zł (poprzednio: 78,08 zł)
Oszczędzasz: 14% (-10,93 zł)
Postępujący proces globalizacji przyczynia się do rosnącej współzależności gospodarek narodowych. Stąd też załamanie gospodarcze, jakie nastąpiło w gospodarce światowej w 2008 r., odnosi się zarówno do szczebla globalnego, regionalnego, jak i pojedynczego przedsiębiorstwa.
Spowolnienie wzrostu gospodarczego ma miejsce również w Polsce. Dało się ono odczuć w trojaki sposób, poprzez:
- osłabienie kursu złotego,
- wyraźny spadek dynamiki produkcji oraz
- ograniczenie dostępności akcji kredytowych zarówno wobec kredytobiorców indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
Wskazane wyżej zjawiska, osÅ‚abiajÄ…c kondycje ekonomiczno-finansowÄ… wielu przedsiÄ™biorstw, wymusiÅ‚y konieczność podejmowania dziaÅ‚aÅ„ ukierunkoÂwanych na poszukiwanie szans na przetrwanie. KonsekwencjÄ… tego jest nie tylko redefinicja celów, lecz również poszukiwanie nowych koncepcji, meÂtod i instrumentów zarzÄ…dzania, szczególnie w obszarze kosztów.
Problemom tym poświęcono niniejsze opracowanie, które z uwagi na szerokie spektrum zagadnień koncentruje się na:
- zachowaniu i zmianie wartości przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury,
- koncepcjach, metodach i instrumentach zarzÄ…dzania kosztami,
- wpływie dekoniunktury na poziom i strukturę kosztów pracy,
- koncepcjach budowania kapitału klienta
- instrumentach zarzÄ…dzania ryzykiem w okresie dekoniunktury.
Osoby które kupowały "Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w okresie dekoniunktury", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)