reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe - Onepress

ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe
Autor: Pomykalski Andrzej
ISBN: 978-8-3011-5614-5
stron: 218, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie i planowanie marketingowe", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie i planowanie marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.