reklama - zainteresowany?

Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Onepress

Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Colin Barrow
Tytuł oryginału: Financial Management for the Small Business
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański
ISBN: 978-83-246-1871-2
stron: 248, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Tagi: Finanse

Sztab doradców ds. finansowych:

  • odpowie na Twoje pytania dotyczÄ…ce sporzÄ…dzania i czytania sprawozdaÅ„ finansowych
  • pomoże Ci w zrozumieniu rachunkowoÅ›ci zarzÄ…dczej
  • opracuje biznesplan i budżet dla Twojego przedsiÄ™biorstwa
  • wyjaÅ›ni, na czym polega i czemu sÅ‚uży analiza finansowa
  • stworzy rachunek zysków i strat
  • podpowie, jak na bieżąco Å›ledzić wyniki finansowe firmy
  • udzieli wskazówek na temat pÅ‚ynnoÅ›ci finansowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie firmy bez pełnej kontroli nad finansami przypomina jazdę samochodem bez kierownicy, hamulców i dźwigni zmiany biegów. Jeśli nie masz ciągłego baczenia na swe wydatki i kondycję kapitałową, łatwo możesz zabrnąć zbyt daleko na ścieżce prowadzącej do finansowej zagłady... a wtedy nie pomoże Ci nawet najlepszy księgowy. Nim dopadnie Cię widmo ujemnego bilansu, lepiej zapoznaj się ze specyfiką kluczowych spraw rachunkowych Twojej firmy. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • BezbÅ‚Ä™dne kierowanie maÅ‚Ä… firmÄ….
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiÄ™biorstwa.
  • Unikanie puÅ‚apek w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej.
Na czym polega bilans przedsiębiorstwa? Jak planować inwestycje w działalność firmy, aby utrzymać się na rynku? Jak interpretować informacje finansowe? O czym należy pamiętać, aby efektywnie zarządzać małą firmą? Na te i wiele innych pytań w rzetelny sposób odpowiada autor tej książki. "Zarządzanie finansami w małej firmie" jest swego rodzaju przewodnikiem metodycznym dla osób, które myślą o własnej działalności gospodarczej, a nie wiedzą, od czego zacząć. Książka ma wszystkie cechy dobrego podręcznika. Prezentuje podstawowe kwestie zarządzania małą firmą w sposób jasny i dobrze uporządkowany.
Adrian Piekacz
Dyrektor Strategicznego Obszaru Biznesu -- Mikrofirmy w Multibanku
Najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania finansami w małej firmie zostały zaprezentowane w bardzo przystępny sposób. Podawane przykłady dobrze obrazują podstawowe zasady finansów, wobec czego czytanie tej książki nie wymaga od czytelnika wcześniejszego przygotowania. Jest to książka dla małego przedsiębiorcy... każdego przedsiębiorcy.
dr Maria Kukurba
wykładowca, dyrektor Instytutu Finansów i Rachunkowości Polish Open University

Patron medialny:


Dodaj do koszyka Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane ", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.