reklama - zainteresowany?

Zarządzanie działalnością innowacyjną - Onepress

Zarządzanie działalnością innowacyjną
ISBN: 978-8-3748-8153-1
stron: 480, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie działalnością innowacyjną

Tagi: E-biznes | Mała firma | Marketing | Zarządzanie | Zarządzanie projektami

InspiracjÄ… do podjÄ™cia prac nad wydaniem niniejszej książki byÅ‚o uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalnoÅ›ci o nazwie ZarzÄ…dzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy. Program realizowany byÅ‚ gÅ‚ównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogÅ‚aby peÅ‚nić rolÄ™ przewodnika merytorycznego, swoistego kompendium wiedzy. BiorÄ…c to pod uwagÄ™ zespóÅ‚ podjÄ…Å‚ prace nad jej przygotowaniem.

Wiedza o innowacjach, którÄ… przekazujemy w tej publikacji może być adaptowana w wielu dziedzinach dziaÅ‚alnoÅ›ci menedżerskiej. Treść książki prezentuje w szerszej perspektywie problematykÄ™ innowacji we wspóÅ‚czesnym przedsiÄ™biorstwie. Dostarczamy menedżerom instrumentów pomagajÄ…cych w tworzeniu strategii innowacji. Może też sÅ‚użyć studentom szkóÅ‚ wyższych, a również sÅ‚uchaczom studiów podyplomowych.

Dodaj do koszyka Zarządzanie działalnością innowacyjną

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie działalnością innowacyjną", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Zarządzanie działalnością innowacyjną

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie działalnością innowacyjną

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.