reklama - zainteresowany?

Zara - Onepress

Zara
ebook
Autor: Stanis
ISBN: 9788301232481
stron: 944, Format: ebook
Data wydania: 2023-09-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 143,20 zł (poprzednio: 179,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-35,80 zł)

Dodaj do koszyka Zara

- Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemys

Dodaj do koszyka Zara

 

Osoby które kupowały "Zara", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Zara

Spis treści

Zarażeni dźwiękiem eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • PodziÄ™kowania
  • RozdziaÅ‚ 1 Wprowadzenie
    • 1.1. Przedmowa
      • Powiedz mi, czego sÅ‚uchasz, a powiem ci, kim jesteÅ›
      • Bo w życiu poczÄ…tkujÄ…cego naukowca trzeba mieć szczęście
      • Jakie tematy tak bardzo mnie zainteresowaÅ‚y?
      • Dlaczego o tym piszÄ™ w przedmowie?
      • Badania, badania i jeszcze raz badania
      • Kim sÄ… nanosÅ‚uchacze?
      • Dwie wiadomoÅ›ci
      • Muzyka mózgu
      • Zarażeni dźwiÄ™kiem?
      • Å»yczÄ™ samych pozytywnych wrażeÅ„ podczas lektury
    • 1.2. WstÄ™p
    • 1.3. Dotychczasowy stan badaÅ„
    • 1.4. Trzy obszary badawcze
    • 1.5. Etapy procedury badawczej
    • 1.6. Metody badawcze
      • 1.6.1. Odbiorcy muzyki
      • 1.6.2. Podmioty na rynku muzycznym
    • 1.7. Struktura książki
  • RozdziaÅ‚ 2 Przemiany odbioru muzyki w XX i XXI wieku
    • 2.1. Pierwsza rewolucja w odbiorze muzyki fonografia i radio
    • 2.2. Druga rewolucja w odbiorze muzyki smartfon i streaming
    • 2.3. Aktywny i bierny kontakt czÅ‚owieka z muzykÄ… we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie
    • 2.4. Globalizacja i miÄ™dzykulturowe przenikanie muzyki
  • RozdziaÅ‚ 3 Przestrzenie odbioru muzyki
    • 3.1. GÅ‚ówne perspektywy tworzenia typologii odbiorców muzyki od drugiej poÅ‚owy XIX wieku
    • 3.2. Sposoby sÅ‚uchania i preferencje muzyczne
    • 3.3. Polscy odbiorcy muzyki w badaniach zwyczajów sÅ‚uchaczy i preferencji muzycznych
    • 3.4. Miniaturyzacja doÅ›wiadczenia odbioru muzyki i nanosÅ‚uchanie
    • 3.5. Powrót winyli i kaset. Zjawiska audiofilizmu i technofilii
  • RozdziaÅ‚ 4 Marketing muzyczny
    • 4.1. Muzyka w komunikacji marketingowej. PrzeglÄ…d literatury i rozważania semantyczne
    • 4.2. Wykorzystanie organizacji wydarzeÅ„ muzycznych w kampaniach reklamowych i sponsoringowych
    • 4.3. Muzyka w reklamach telewizyjnych, internetowych, kinowych i radiowych
    • 4.4. Audiomarketing muzyka w przestrzeni publicznej, obiektach handlowych, gastronomicznych i dziaÅ‚alnoÅ›ci e-commerce
    • 4.5. Trackvertising oraz artyÅ›ci-marki
    • 4.6. Streaming i noÅ›niki fizyczne w obszarze public relations
    • 4.7. Polityka i samorzÄ…d a komunikacja z wykorzystaniem muzyki
  • RozdziaÅ‚ 5 Playlista i algorytm jako filary cyfrowej dystrybucji muzyki
    • 5.1. Playlista
    • 5.2. Algorytm
    • 5.3. Koncerty w cyberprzestrzeni
  • RozdziaÅ‚ 6 Organizacja i finansowanie produkcji oraz dystrybucji muzyki
    • 6.1. Rynek muzyczny jako sektor gospodarki kreatywnej
    • 6.2. Podstawowe branże przemysÅ‚u muzycznego
      • 6.2.1. Branża fonograficzna
      • 6.2.2. Branża publishingowa
      • 6.2.3. Branża koncertowa
    • 6.3. ZmieniajÄ…ce siÄ™ modele biznesowe branży fonograficznej. Produkcja i dystrybucja muzyki
    • 6.4. Nowe podmioty i zmieniajÄ…ca siÄ™ organizacja branży fonograficznej
    • 6.5. WpÅ‚yw technologii i nowych podmiotów na rynku muzycznym na politykÄ™ cenowÄ… i rynek pracy twórców
  • RozdziaÅ‚ 7 Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysÅ‚ muzyczny?
    • 7.1. PoczÄ…tki sztucznej inteligencji w muzyce
    • 7.2. Subiektywny przeglÄ…d najciekawszych aplikacji i systemów
    • 7.3. Komponowanie muzyki przez sztucznÄ… inteligencjÄ™ szanse i zagrożenia
    • 7.4. Co Å‚Ä…czy sztucznÄ… inteligencjÄ™ z doÅ›wiadczeniami firmy Muzak?
    • 7.5. Sieci neuronowe w sÅ‚użbie najwiÄ™kszych graczy w przemyÅ›le muzycznym
    • 7.6. Ludzkość stać na znacznie wiÄ™cej
  • RozdziaÅ‚ 8 Prezentacja wyników badania jakoÅ›ciowego: Kontakt z muzykÄ… studentów kulturoznawstwa Uniwersytetu SWPS
    • 8.1. Metody badawcze
    • 8.2. Opis badanej grupy i rekrutacji
    • 8.3. SzczegóÅ‚owa prezentacja wyników
    • 8.4. Podsumowanie wyników badania
    • 8.5. Analiza typologii odbiorców muzyki
  • RozdziaÅ‚ 9 Prezentacja wyników badania jakoÅ›ciowego: Konsumenci muzyki w Polsce
    • 9.1. Metody badawcze
    • 9.2. Opis badanej grupy i rekrutacji
    • 9.3. SzczegóÅ‚owa prezentacja wyników dziewięć person
      • 9.3.1. Pasjonat: Alicja, 20 lat; Teresa, 35 lat; Aleks, 22 lata; Bartek, 13 lat
      • 9.3.2. Bierny sÅ‚uchacz: Ania, 33 lata; Maciej, 43 lata
      • 9.3.3. Aspiracyjny koneser: Andrzej, 44 lata; MichaÅ‚, 33 lata; Robert, 33 lata
      • 9.3.4. Fan z fandomu: Mateusz, 22 lata
      • 9.3.5. SÅ‚uchacz hitów: Laura, 17 lat; Marta, 54 lata
      • 9.3.6. Zapatrzony w przeszÅ‚ość: Grzegorz, 38 lat; PaweÅ‚, 43 lata
      • 9.3.7. Fan jednego zespoÅ‚u: Hubert, 50 lat
      • 9.3.8. Fanatyk festiwali: Beata, zwana IrkÄ…, 60 lat
      • 9.3.9. Zrezygnowana matka: Aneta, 25 lat; Joanna, 39 lat; Karolina, 36 lat; Marta, 34 lata
    • 9.4. Podsumowanie wyników badania
      • 9.4.1. Cechy charakterystyczne dziewiÄ™ciu person
      • 9.4.2. Wybory muzyczne
      • 9.4.3. Strategia sÅ‚uchania muzyki. Deklaracje a rzeczywistość
        • Ulubiona nie znaczy najczęściej sÅ‚uchana. Cztery powody, które komunikujÄ… badani
        • SÅ‚uchanie przez funkcje, a nie gatunki. Dziewięć funkcji wynikajÄ…cych z analizy badania
      • 9.4.4. Analiza źródeÅ‚ muzyki
      • 9.4.5. Uczestnictwo w wydarzeniach muzycznych
        • Koncert jako wydarzenie muzyczne
        • Koncert jako wydarzenie spoÅ‚eczne
      • 9.4.6. Muzyka w reklamie
        • Wybrane cytaty z tego obszaru badawczego:
      • 9.4.7. Muzyka w przestrzeni publicznej
        • Wybrane cytaty z tego obszaru badawczego:
      • 9.4.8. WpÅ‚yw nowych technologii na odbiorców muzyki
      • 9.4.9. MÅ‚odzi konsumenci
        • Jacy sÄ… mÅ‚odzi konsumenci produktów muzycznych?
        • Co jest ważne dla najmÅ‚odszych odbiorców muzyki?
        • Jak trafić do najmÅ‚odszego pokolenia sÅ‚uchaczy?
    • 9.5. Rozważania na temat typologii odbiorców muzyki po badaniu
  • RozdziaÅ‚ 10 Prezentacja wyników badania iloÅ›ciowego: Konsumenci muzyki w Polsce
    • 10.1. Metody badawcze
    • 10.2. Opis badanej grupy i rekrutacji
    • 10.3. SzczegóÅ‚owa prezentacja wyników
      • 10.3.1. Rola muzyki w życiu
      • 10.3.2. Sposoby sÅ‚uchania muzyki
      • 10.3.3. UrzÄ…dzenia do sÅ‚uchania muzyki
      • 10.3.4. Preferencje muzyczne odpowiedzi spontaniczne
      • 10.3.5. Preferencje muzyczne wspomagane listÄ… gatunków
      • 10.3.6. Wydatki na sÅ‚uchanie muzyki
      • 10.3.7. SÅ‚uchanie muzyki z pÅ‚yt winylowych
      • 10.3.8. SÅ‚uchanie muzyki z kaset magnetofonowych
      • 10.3.9. Uczestnictwo w stacjonarnych i zdalnych wydarzeniach muzycznych
      • 10.3.10. Postawy dotyczÄ…ce muzyki oÅ›miu person
      • 10.3.11. Marketing muzyczny. Muzyka w reklamach, audiomarketing, trackvertising i sponsoring ulubionych artystów
    • 10.4. Podsumowanie wyników badania
      • 10.4.1. Znaczenie muzyki w życiu badanych
      • 10.4.2. Preferencje muzyczne Polaków
      • 10.4.3. Sposoby sÅ‚uchania muzyki, źródÅ‚a i urzÄ…dzenia
      • 10.4.4. Wydatki na treÅ›ci muzyczne
      • 10.4.5. Wydarzenia muzyczne
      • 10.4.6. Persony
      • 10.4.7. Marketing muzyczny
    • 10.5. Analiza typologii odbiorców muzyki po badaniu
  • RozdziaÅ‚ 11 Prezentacja wyników badania jakoÅ›ciowego: Kondycja biznesu muzycznego w Polsce
    • 11.1. Metody badawcze
    • 11.2. Opis badanej grupy i rekrutacji rozmówców
    • 11.3. SzczegóÅ‚owa prezentacja wyników
    • 11.4. Podsumowanie wyników badaÅ„
      • 11.4.1. Zmiany i nowe podmioty na rynku muzycznym dystrybucja i produkcja
      • 11.4.2. Nowe wyzwania w promocji muzyki
      • 11.4.3. Nowe sposoby finansowania rynku muzycznego
      • 11.4.4. Pozyskiwanie informacji o odbiorcach muzyki
      • 11.4.5. Pandemia a polski rynek muzyczny
      • 11.4.6. Ocena jednoÅ›ci Å›rodowiska biznesowego i artystycznego
    • 11.5. Rozważania na temat typologii odbiorców muzyki w ramach badania
  • RozdziaÅ‚ 12 Analiza i podsumowanie wyników badaÅ„ wÅ‚asnych
    • 12.1. Stopniowanie zaangażowania nanosÅ‚uchaczy
    • 12.2. Dynamiczny model typologii konsumentów muzyki
    • 12.3. Typologia zaangażowania konsumentów muzyki w Polsce
    • 12.4. Nowa struktura przemysÅ‚u muzycznego w dobie cyfryzacji
  • ZakoÅ„czenie
  • PosÅ‚owie. Suplement. Miszmasz
    • Muzyka mózgu (ciÄ…g dalszy)
    • Muzyka na wojnie
    • Recepta na playlistÄ™ miÅ‚osnÄ…
    • Guilty pleasures
    • Ile jest gatunków muzycznych na Å›wiecie i kto pomógÅ‚ Spotify zarazić nas dźwiÄ™kiem?
    • Zarażanie dźwiÄ™kiem przez big tech (perspektywa antropologiczna)
    • Najważniejszy jest groove
    • Twórcy vs. sztuczna inteligencja
    • MÅ‚odzi vs. starzy
    • Jeszcze muzyka czy już haÅ‚as?
    • MegaceremoniaÅ‚y i subÅ›wiaty
    • ArtyÅ›ci-marki w Polsce (suplement)
    • Wielki boom na klasykÄ™
    • Czego sÅ‚uchajÄ… psychopaci?
    • Muzyka w wirtualnym Å›wiecie gier i metawersum
    • Epoka muzyki kompilowanej
    • Zombie culture
    • Kolejne obszary badawcze, które mnie interesujÄ…
    • Schemat amerykaÅ„skiego przemysÅ‚u muzycznego
    • Muzyka a sztuki wizualne
    • Rady doÅ›wiadczonego kolegi
    • Zamiast kropki. Ostatni przeglÄ…d newsów
    • Ciekawe cytaty o sztucznej inteligencji i muzyce
    • Kolejne zagrożenia dotyczÄ…ce AI w przemyÅ›le muzycznym
    • Prawo autorskie i licencjonowanie (suplement)
    • O coraz droższych biletach na koncerty raz jeszcze
    • Trudne życie artysty
    • Na koniec prezenty dla czytelników
  • ZaÅ‚Ä…czniki
    • ZaÅ‚Ä…cznik 1 Kontakt z muzykÄ… studentów Uniwersytetu SWPS w Warszawie (jakoÅ›ciowe badanie ankietowe) ankieta
    • ZaÅ‚Ä…cznik 2 Badanie studentów Uniwersytetu SWPS w Warszawie wybrane cytaty z esejów autobiograficznych
    • ZaÅ‚Ä…cznik 3 Konsumenci muzyki w Polsce (badanie jakoÅ›cioweetnograficzne) scenariusz pogÅ‚Ä™bionych wywiadów IDI
    • ZaÅ‚Ä…cznik 4 Konsumenci muzyki w Polsce (badanie iloÅ›ciowe CAWI) kwestionariusz
    • ZaÅ‚Ä…cznik 5 Nota metodologiczna do badania CAWI
    • ZaÅ‚Ä…cznik 6 Kondycja biznesu muzycznego w Polsce scenariusz indywidualnego wywiadu pogÅ‚Ä™bionego IDI
  • Bibliografia
  • O autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Zara

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.