reklama - zainteresowany?

Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami - Onepress


Autor: Budzyński Wojciech
ISBN: 978-8-3756-1615-6
stron: 220, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny. I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę. We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie dochodzeniu reklamacji. Zakupy w przedsiębiorstwie to praktyczny poradnik dla kupujących: - jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości? - jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem i wartościowym partnerem biznesowym?

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami", wybierały także:

  • Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione
  • FOREX. DECODED
  • Nauka Biznesu Krok po Kroku

Dodaj do koszyka

Spis treści

Zakupy w przedsiębiorstwie. Negocjacje, procedury i umowy z dostawcami -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.