Zakaz reklamy aptek i ich działalności - Onepress
ISBN: 978-83-8158-230-8
stron: 290, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 143,65 zł (poprzednio: 167,03 zł)
Oszczędzasz: 14% (-23,38 zł)
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. - a unikalną w skali światowej - regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które przyjęły bardzo rozszerzającą wykładnię przepisu utożsamiając z reklamą wszystkie działania marketingowe.
W efekcie przeprowadzonych badań sformułowane zostały wnioski de lege ferenda w zakresie nowelizacji brzmienia zakazu w sposób uwzględniający najnowsze orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla prawników obsługujących przedsiębiorców prowadzących obrót detaliczny produktami leczniczymi. Będzie przydatna menadżerom rynku farmaceutycznego oraz pracownikom organów tworzących i egzekwujących prawo farmaceutyczne.
Osoby które kupowały "Zakaz reklamy aptek i ich działalności", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)