reklama - zainteresowany?

Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym - Onepress

Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym
ebook
Autor: Łukasz Zakonnik
ISBN: 978-83-8088-935-4
stron: 250, Format: ebook
Data wydania: 2019-07-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,45 zł

Dodaj do koszyka Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym

Tagi: E-biznes | Sprzedaż

Dobra używane, czyli kiedyś przez kogoś posiadane i ponownie odprzedawane, dość długo znajdowały się na marginesie handlu. Przełomem stał się rozwój handlu elektronicznego pomiędzy osobami fizycznymi, m.in. na aukcjach internetowych czy portalach ogłoszeniowych. Możliwość globalnego handlu dobrami używanymi uwypukliła problem właściwego określania ich ceny. Autor publikacji przeanalizował zakończone transakcje na wiodącym polskim portalu aukcyjnym w kontekście ceny końcowej, a jako jeden z najistotniejszych czynników wpływu przyjął szeroki zakres obserwowanych zachowań kupujących. Efektem podjętych badań są modele kształtowania się ceny końcowej dóbr używanych, zaimplementowane w ramach autorskiego systemu informatycznego.

Dodaj do koszyka Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym

 

Osoby które kupowały "Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym

Spis treści

Dodaj do koszyka Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.