Zaanga - Onepress

ISBN: 978-83-7348-853-3
stron: 242, Format: ebook
Data wydania: 2024-03-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,04 zł (poprzednio: 26,03 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,99 zł)
Osoby które kupowały "Zaanga", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej eBook -- spis treści
Spis treści
WSTĘP … 5
1. ZAANGAŻOWANIE KONSUMENTA – SYSTEMATYCZNY PRZEGLĄD LITERATURY … 11
1.1. Tło podjętych rozważań teoretycznych … 11
1.2. Metodyka systematycznego przeglądu literatury … 12
1.2.1. Istota systematycznego przeglądu literatury i jego proces… 12
1.2.2. Sformułowanie pytań badawczych – tematu przeglądu i zakresu czasowego prowadzonej analizy… 14
1.2.3. Wskazanie publikacji – gromadzenie opracowań … 16
1.2.4. Selekcja i ocena publikacji… 20
1.2.5. Analiza i synteza pełnych tekstów opracowań… 22
1.2.6. Etapy procedury SPL – diagram PRISMA … 23
1.3. Wyniki – przegląd trendów badawczych … 25
1.4. Wnioski z SPL … 37
2. KONCEPCJA ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTA – GENEZA, ISTOTA, DEFINICJE, KLUCZOWE POJĘCIA, NARZĘDZIA, MODELE, POMIAR … 42
2.1. Geneza pojęcia zaangażowania … 42
2.2. Istota, koncepcje i sposoby definiowania zaangażowania konsumenta … 44
2.2.1. Specyfika zaangażowania konsumenta … 44
2.2.2. Rodzaje zaangażowania konsumenta i sposoby jego definiowania … 49
2.3. Istotne pojęcia i narzędzia budowania zaangażowania konsumenta … 64
2.3.1. Słowa klucze w koncepcji CE… 64
2.3.2. Narzędzia wykorzystywane w budowaniu zaangażowania … 72
2.4. Customer engagement – wybrane modele … 86
2.5. Pomiar zaangażowania konsumenta … 100
2.6. Wnioski z przeglądu narracyjnego … 104
3. ZAANGAŻOWANIE KONSUMENTA W UJĘCIU LOGIKI DOMINACJI USŁUGOWEJ I JEGO IMPLIKACJE DLA USŁUG … 108
3.1. Usługi – ewolucja od usługi przez systemy usługowe do nauki o usługach …108
3.2. Rynek w ujęciu tradycyjnym G-D logic i nowoczesnym S-D logic … 114
3.3. Teoria usługowej dominacji w marketingu w kontekście zaangażowania konsumenta … 120
3.3.1. Service dominant logic … 120
3.3.2. Zintegrowane powiązanie teorii logiki dominacji usługowej i koncepcji zaangażowania konsumenta … 125
3.4. Luki badawcze w obszarze CE i S-D logic … 142
4. MODEL ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTA W USŁUGACH W UJĘCIU LOGIKI DOMINACJI USŁUGOWEJ … 147
4.1. Sformułowanie problemów badawczych … 147
4.2. Opracowanie modelu koncepcyjnego … 148
4.3. Zdefiniowanie kluczowych zmiennych i sformułowanie hipotez badawczych … 150
5. BADANIE ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW USŁUG W UJĘCIU LOGIKI DOMINACJI USŁUGOWEJ … 168
5.1. Metodyka badań … 168
5.1.1. Populacja badana i proces doboru próby … 168
5.1.2. Pomiar zmiennych… 172
5.1.3. Proces analizy danych … 175
5.2. Wyniki … 177
5.2.1. Statystyki opisowe … 177
5.2.2. Walidacja konceptualnego modelu pomiarowego … 180
5.2.3. Analiza rzetelności pomiaru zmiennych … 181
5.2.4. Wyniki modelu strukturalnego – testowanie hipotez badawczych … 182
6. WKŁAD DO NAUKI I IMPLIKACJE DLA PRAKTYKI … 189
6.1. Wkład teoretyczny – CE w ujęciu S-D logic … 189
6.2. Implikacje praktyczne badania … 197
6.3. Przykłady narzędzi i ich zastosowania w budowaniu zaangażowania klientów w praktyce … 199
6.4. Ograniczenia oraz obszary przyszłych badań … 205
ZAKOŃCZENIE …. 207
BIBLIOGRAFIA … 211
ZAANGAŻOWANIE KONSUMENTA W USŁUGACH W UJĘCIU LOGIKI DOMINACJI USŁUGOWEJ … 235
CUSTOMER ENGAGEMENT IN SERVICES FROM THE PERSPECTIVE OF SERVICE-DOMINANT LOGIC … 237
Spis rysunków … 239
Spis tabel … 242