ZARZ - Onepress

ISBN: 9788367228237
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,00 zł (poprzednio: 30,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,00 zł)
Osoby które kupowały "ZARZ", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
ZARZĄDZANIE WINIARSTWEM I ENOTURYSTYKĄ W POLSCE - WINO, KONSUMENT, SOCIAL MEDIA eBook -- spis treści
WSTĘP ROZDZIAŁ 1. OD TRADYCJI WINA DO WSPÓŁCZESNEGO SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU WINIARSKIEGO 1.1. WINO JAKO PRODUKT PRESTIŻOWY 1.2. WINO - DOŚWIADCZENIA Z PRZESZŁOŚCI 1.3. WINO W POLSCE - RYS HISTORYCZNY 1.4. WIELOZADNIOWOŚĆ W ZARZĄDZANIU WINNICĄ ROZDZIAŁ 2. RYNEK WINA - REGULACJE PRAWNE I UWARUNKOWANIA ROZWOJU WINA W POLSCE 2.1. RYNEK WINA W UNII EUROPEJSKIEJ 2.2. ROZWÓJ WINIARSTWA W POLSCE 2.3. CZYNNIKI ODDZIAŁUJĄCE NA ROZWÓJ WINIARSTWA I ENOTURYSTYKI W POLSCE ROZDZIAŁ 3. ROZWÓJ TURYSTYKI WINIARSKIEJ ......... 3.1. ZNACZENIE TURYSTYKI 3.2. TURYSTYKA WINIARSKA - DEFINICJE I ZNACZENIE 3.3. ENOTURYSTYKA JAKO POTENCJAŁ TURYSTYCZNY REGIONU 3.4. ROZWÓJ ENOTURYSTYKI W POLSCE ROZDZIAŁ 4. KONSUMENT WINA W POLSCE - WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH 4.1. SPECYFIKA SYTUACJI ZAKUPOWEJ I WINA JAKO PRODUKTU KONSUMPCYJNEGO 4.2. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW WINA W ŚWIETLE LITERATURY PRZEDMIOTU 4.3. METODYKA I OPIS BADAŃ 4.4. POLSKI KONSUMENT WINA - OMÓWIENIE WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH ROZDZIAŁ 5. ZNACZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W WINIARSTWIE I ENOTURYSTYCE 5.1. POCZĄTEK NOWYCH TECHNOLOGII KOMUNIKACYJNYCH 5.2. WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W BIZNESIE WINIARSKIM 5.3. PODEJŚCIA KONCEPCYJNE DO BADANIA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH 5.4. WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W POLSKICH WINNICACH PODSUMOWANIE I REKOMENDACJE BIBLIOGRAFIA SPIS RYCIN SPIS