ZACHOWANIA KONSUMENT - Onepress

ISBN: 9788380305175
stron: 100, Format: ebook
Data wydania: 2023-05-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,60 zł (poprzednio: 24,20 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,60 zł)
Osoby które kupowały "ZACHOWANIA KONSUMENT", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 eBook -- spis treści
WPROWADZENIE PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH 1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych 1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii 1.2.1. Społeczne skutki pandemii 1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż 1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców 1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną 1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej 1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna 1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19 WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO 4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów 4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19 Bibliografia Spis rysunków Spis