reklama - zainteresowany?

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - Onepress

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
ebook
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-4572-0
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Tagi: Marketing | Sprzedaż | Zarządzanie

Teraz strategia jest prosta!

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje siÄ™, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. SkomplikowanÄ… czyniÄ… jÄ… jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup siÄ™ na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostÄ… i niezawodnÄ… metodÄ™ projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

ZawartÄ… tu wiedzÄ™ popierajÄ… dziesiÄ…tki przykÅ‚adów wprost z życia. Dowiesz siÄ™ z nich, jak najlepsi rozwiÄ…zywali strategiczne problemy i jak budowali swojÄ… przewagÄ™ rynkowÄ…. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzÄ™dzia sÄ… przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie jÄ… stworzyć. Trzeba tylko poznać reguÅ‚y gry, a te opisane sÄ… w niniejszym poradniku.

Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.

Dodaj do koszyka Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

 

Osoby które kupowały "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Spis treści

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków eBook -- spis treści

Wstęp. Strategia jest prosta (7)

Rozdział 1. Strategia dla każdego (9)

  • Oto strategia dla każdego (9)
  • Pierwszy etap strategii - przewodnia zasada (15)
  • Tworzenie przewodniej zasady (16)
  • Od wÅ‚asnej optyki do wÅ‚asnej "teorii biznesu" (19)
  • Przewodnia zasada a mission statement (20)
  • Przewodnia zasada - czy w ogóle jÄ… pisać i w jakiej formie? (23)
  • Drugi etap strategii - trzy kroki, czyli jÄ…dro strategii (24)
  • JÄ…dro strategii a jego ekspansywna siÅ‚a (32)
  • Trzeci etap strategii - zabezpieczenie zasobów (34)
  • Czwarty etap strategii - sposób wykonania (36)
  • Konieczna cecha - dyscyplina (38)
  • Od strategii dla każdego do strategii biznesu (39)

Rozdział 2. Strategia biznesu (41)

  • Część I Biznes w piguÅ‚ce (41)
    • Biznes taki, jaki jest (41)
    • Dochód, marża, klient (43)
    • Walka o dwubiegunowÄ… przewagÄ™ (44)
    • Jak patrzeć na wolumen? (45)
    • Jak patrzeć na marżę? (47)
  • Część II. Podstawy strategii biznesu (49)
    • Wybór strategii marżowej - decydujÄ…cy krok w strategii biznesu (49)
    • Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) (52)
    • Generyczna strategia dyferencjacji (ang. differentiation) (55)
    • Czy komunikowanie dyferencjacji jest niezbÄ™dne? (61)
    • Unikalność - jedyny cel wszystkich strategii biznesu (63)
    • Strategiczna droga do unikalnoÅ›ci (66)
    • Strategia a sprawność operacyjna (70)
  • Część III. Strategiczna unikalność pod lupÄ… (73)
    • ObmyÅ›lanie unikalnej pozycji strategicznej albo: kto?, co?, jak? (73)
    • Pytanie "kto?", czyli wybór klienta i potrzeby (73)
    • Pytanie "kto?" a odważna segmentacja (77)
    • Pytanie "kto?": klient globalny czy lokalny? (81)
    • Odnajdywanie niezaspokojonych potrzeb (85)
    • Pytanie "co?", czyli zakres oferty (87)
    • Pytanie "jak?", czyli unikalna formuÅ‚a wartoÅ›ci (89)
    • Triada "kto-co-jak" i praktyka rynku (93)
    • System unikalnoÅ›ci (95)
  • Część IV. Strategia biznesu w praktyce (100)
    • Strategia biznesu - definicja (100)
    • Proces strategiczny (100)
    • Strategiczny wybór (104)
    • Zmiana pozycji strategicznej dziÄ™ki zmianie reguÅ‚ gry (109)
    • Obrona strategicznej pozycji i elastyczność strategii (114)
    • Ochrona strategicznej pozycji dziÄ™ki innowacjom (115)
    • Strategiczna dyscyplina innowacji (119)
  • Część V. Strategia biznesu krok po kroku (123)
    • FormuÅ‚owanie strategii biznesu (123)
    • Zapisywanie strategii piÄ™ciu wyborów (128)
    • Formaty strategiczne (130)
    • Trzy zasady obowiÄ…zujÄ…ce w zapisywaniu strategii (134)
    • Kaskadowanie strategii na niższe poziomy (135)
    • Dochodzenie do odlegÅ‚ego celu etapami (137)
    • Strategie ratunkowe (139)
    • Zasady pracy ze strategiÄ… ratunkowÄ… (143)
    • ObmyÅ›lanie strategii ratunkowej (144)
    • Upadek strategii (146)
    • Poskromić siebie (147)
    • Podsumowanie - zÅ‚ota reguÅ‚a w strategii biznesu (150)
    • Postscriptum - strategiczne wspóÅ‚zależnoÅ›ci (153)

Rozdział 3. Strategia marki (157)

  • Od strategii biznesu do strategii marketingu (157)
  • Strategia portfela marek (157)
  • Konsekwencje portfelowe ultrasegmentacji (160)
  • Strategia marki krok po kroku (163)
  • Krok A w strategii marki. Ambicja marki (165)
  • Krok B w strategii marki. Klient - konkurent - kategoria (165)
  • Krok C w strategii marki. Wzorzec marki i positioning statement (170)
  • Wzorce marki (170)
  • Positioning statement - fundament pozycjonowania (180)
  • Krok D w strategii marki. Mix marki (181)
  • Strategia mix - produkt (181)
  • Strategia mix - punkt cenowy (185)
  • Strategia mix - komunikacja (186)
  • Krok E w strategii marki. Wskazówki marki (200)
  • Adekwatność markowej propozycji (200)
  • Co powinieneÅ› wiedzieć, zanim zaczniesz pozycjonować markÄ™? (203)
  • Psychologia klienta: postrzeganie wartoÅ›ci (203)
  • Psychologia klienta: skÅ‚onność umysÅ‚u do kategoryzacji (211)
  • Psychologia klienta: dziaÅ‚anie struktur pamiÄ™ci (216)
  • Podsumowanie - zÅ‚ota formuÅ‚a pozycjonowania marki (220)

Rozdział 4. Strategia rynku (223)

  • O co chodzi w strategii rynku? (223)
  • Rynkowe sekrety, czyli wiedza przydatna w opracowywaniu strategii (223)
  • Sekret penetracji konsumentów (224)
  • Sekrety skutecznej promocji (230)
  • Åšrodowisko konsumentów - sekret postÄ™pujÄ…cej ewolucji (240)
  • Åšrodowisko konkurentów - sekrety "czerwonego oceanu" (242)
  • Zaczynamy formuÅ‚ować strategiÄ™ rynku (245)
  • Strategia rozwiÄ…zuje problemy, a plan nie (246)
  • OkreÅ›lanie istoty problemu i dziaÅ‚ania zaradcze (247)
  • Analiza problemu metodÄ… "piÄ™ciu pytaÅ„" (248)
  • Zapisywanie strategii rynku (254)
  • Plany marketingu - kilka wskazówek (255)
  • Podsumowanie zaÅ‚ożeÅ„ strategii (255)
  • Analizy strategiczne (sytuacja rynku i marki) (256)
  • Strategia rynku wraz z planem aktywnoÅ›ci (265)
  • Podsumowanie - zÅ‚ote zasady strategii rynku (268)

Rozdział 5. Ostatnie akcenty mistrzowskiej strategii (271)

  • Komunikowanie strategii (271)
  • Jak prezentować argumenty? (272)
  • Jak sprzedawać strategiÄ™ za pomocÄ… emocji? (278)
  • Recepta na mistrzowskÄ… strategiÄ™ (280)
  • Na zakoÅ„czenie cytat (281)

Przypisy (283)

Skorowidz (291)

Dodaj do koszyka Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.