Wyst - Onepress

Autor: Lidia Buksak
ISBN: 978-83-289-1391-2
okładka: mi
Księgarnia: Onepress
ISBN: 978-83-289-1391-2
okładka: mi
Księgarnia: Onepress
Książka będzie dostępna od października 2024
Zobacz także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Ty też jesteś mówcą! Wystąpienia publiczne od A do Z -- spis treści
A
- AD HOC, czyli wystąpienia bez przygotowania - jak swobodnie podziękować za nagrodę albo odpowiedzieć na trudne pytanie
- AUTENTYCZNOŚĆ MÓWCY - co zrobić, żeby ludzie czuli, że jesteś prawdziwy
- AUTOPREZENTACJA - co zrobić, żeby pokazać się z najlepszej strony
- ANGAŻOWANIE ODBIORCÓW - jak działać na scenie, żeby wciągnąć ludzi do "gry"
- ANALIZA SYTUACJI PRZED WYSTĄPIENIEM - co przemyśleć i sprawdzić, żeby wcelować swoim wystąpieniem w "dziesiątkę"
B
- BŁĘDY W PREZENTACJACH I WYSTĄPIENIACH - które z nich popełniasz, a nie jesteś tego świadomy?
- BAZA POMYSŁÓW - jak i gdzie zbierać pomysły i inspiracje do wystąpień, żeby nigdy nie mieć pustej głowy
C
- CEL WYSTĄPIENIA - co chcesz osiągnąć swoją prezentacją
- CIEKAWOŚĆ - jak ją wzbudzać i podsycać u odbiorców
- CHECKLISTA PRZED WYSTĄPIENIEM - jak skontrolować, czy wszystko jest gotowe
- CZAS PREZENTACJI - jak mieć go pod kontrolą
- CHARYZMA - czym jest i czy można się jej nauczyć
D
- DYSTANS DO SIEBIE - jak nie przejmować się wpadkami
- DYKCJA - jak Cię słyszą, tak Cię piszą
- DATA STORYTELLING - jak mówić o liczbach i danych w interesujący sposób
E
- EMOCJE - jak trafiać do sec publiczności
- EFEKT WOW - jak zachwycić swoją publiczność
- ELASTYCZNOŚĆ - supermoc mówcy
F
- FORMUŁA 5K - "must have" na początek przygotowań
G
- GŁOS - jak go ćwiczyć, żeby zaczarować odbiorców
H
- GŁOS - co zrobić, żeby być zabawnym, a nie śmiesznym
I
- I CO Z TEGO? - pytanie, które zadają sobie wszyscy odbiorcy
J
- JĘZYKOWA MOC SPRAWCZA - jak (dzięki słowom) zwiększyć skuteczność wystąpienia
K
- KONTAKT WZROKOWY - jak sprawić, że odbiorcy poczują się ważni
- KAMERA START - jak skutecznie przeniknąć przez ekran do odbiorcy
- KONFERENCJE - jak świetnie wystąpić na evencie i dostać 10/10
L
- LIDER NA SCENIE - jak wykorzystać prezentacje do budowania autorytetu i nowoczesnego zarządzania
Ł
- ŁAMANIE ZASAD W WYSTĄPIENIACH - czyli o tym, czy prezentacja to "wolna amerykanka"
M
- MOWA CIAŁA - co zrobić, żeby Twoje ciało mówiło z sensem
- METAFORY I PORÓWNANIA - jak słowem malować obrazy i pobudzać wyobraźnię odbiorców
- MIKROFON - jak go oswoić, żeby był wsparciem dla głosu
N
- NASTAWIENIE I ZARZĄDZANIE STRESEM - jak zadbać o dobrostan i wejść na scenę z energią i mocą
O
- ODDECH - jak nie udusić się na scenie
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ MÓWCY - czyli "waż słowa, waćpan!"
P
- PYTANIA - jak pytać, żeby nie błądzić
- PUBLICZNOŚĆ I JEJ POTRZEBY - co sprawi, że ludzie będą chcieli Cię słuchać
- PRZEDSTAW SIĘ - jak nie popsuć pierwszych chwil swojego wystąpienia
- PRZYGOTOWANIE, przygotowanie, przygotowanie! Nie licz na spontan, tylko opracuj plan przygotowań i. PRZYGOTUJ SIĘ!
- PIERWSZE WRAŻENIE możesz zrobić tylko raz - jak zrobić je dobrze
- PEWNOŚĆ SIEBIE MÓWCY - czym jest i jak ją wzmacniać
- PANEL DYSKUSYJNY - jak się przygotować i dobrze wypaść
R
- RODZAJE WYSTĄPIEŃ - czym się różnią i co powinny zawierać, np. pitch deck, exposé szefa, elevator pitch, power speech
- ROZGRZEWKA CIAŁA PRZED WYSTĄPIENIEM - nie wychodź na scenę spięty
- ROZGRZEWKA APARATU MOWY - pokonaj szczękościsk i mów swobodnie
- ROZWÓJ MÓWCY - co zrobić, żeby każde następne wystąpienie było lepsze
S
- SCENA, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o miejscu, w którym wystąpisz
- STORYTELLING - jak "uczłowieczyć" wystąpienie dzięki opowiadaniu historii
- SLAJDY CZY SLAJDUMENTY? - czyli o tym, czy obraz wart jest więcej niż tysiąc słów
- STRUKTURA I SCENARIUSZ - jak ułożyć treści, żeby wpadały w ucho
- SPÓJNOŚĆ - dlaczego bez spójności nie ma wiarygodności
T
- TYTUŁ WYSTĄPIENIA - jak zaciekawić jeszcze przed prezentacją
- TRUDNE SYTUACJE - jak wybrnąć z kłopotów
- TRUDNE SPRAWY, WYZWANIA I ZMIANY - jak o nich mówić?
U
- UWAGA ODBIORCÓW - jak ją zdobyć i utrzymać dzięki elementom FUN
W
- WSTĘP - jak zacząć prezentację, żeby od pierwszych sekund Cię słuchali
- WYBÓR i SELEKCJA TREŚCI - najtrudniejsze, ale konieczne zadanie mówcy
- WYWIERANIE WPŁYWU - Twoje perswazyjne ZZPZ
- WYRÓŻNIJ SIĘ NA SCENIE - co zrobić, żeby nigdy Cię nie zapomnieli
- WYWIAD W MEDIACH - jak się dobrze przygotować i dobrze wypaść w telewizji
Y
- YYYYY i EEEE - jak się pozbyć dziwnych wtrętów i nawyków
Z
- ZAANGAŻOWANIE MÓWCY - chcesz zaangażowania odbiorców, to sam się angażuj
- ZAUFANIE WALUTĄ PRZYSZŁOŚCI - jak je wzbudzać u odbiorców w czasie wystąpienia
- ZAKAZANE TEMATY - o czym nigdy, przenigdy nie mówić
- ZAKOŃCZENIE WYSTĄPIENIA - jak zakończyć z przytupem i zebrać brawa
Podziękowania
Kilka słów na koniec