reklama - zainteresowany?

Wyst - Onepress

Wyst
Autor: Lidia Buksak
ISBN: 978-83-289-1391-2
okładka: mi
Księgarnia: Onepress

Książka będzie dostępna od października 2024

Spis treści

Ty też jesteś mówcą! Wystąpienia publiczne od A do Z -- spis treści

A

  • AD HOC, czyli wystąpienia bez przygotowania - jak swobodnie podziękować za nagrodę albo odpowiedzieć na trudne pytanie
  • AUTENTYCZNOŚĆ MÓWCY - co zrobić, żeby ludzie czuli, że jesteś prawdziwy
  • AUTOPREZENTACJA - co zrobić, żeby pokazać się z najlepszej strony
  • ANGAŻOWANIE ODBIORCÓW - jak działać na scenie, żeby wciągnąć ludzi do "gry"
  • ANALIZA SYTUACJI PRZED WYSTĄPIENIEM - co przemyśleć i sprawdzić, żeby wcelować swoim wystąpieniem w "dziesiątkę"

B

  • BŁĘDY W PREZENTACJACH I WYSTĄPIENIACH - które z nich popełniasz, a nie jesteś tego świadomy?
  • BAZA POMYSŁÓW - jak i gdzie zbierać pomysły i inspiracje do wystąpień, żeby nigdy nie mieć pustej głowy

C

  • CEL WYSTĄPIENIA - co chcesz osiągnąć swoją prezentacją
  • CIEKAWOŚĆ - jak ją wzbudzać i podsycać u odbiorców
  • CHECKLISTA PRZED WYSTĄPIENIEM - jak skontrolować, czy wszystko jest gotowe
  • CZAS PREZENTACJI - jak mieć go pod kontrolą
  • CHARYZMA - czym jest i czy można się jej nauczyć

D

  • DYSTANS DO SIEBIE - jak nie przejmować się wpadkami
  • DYKCJA - jak Cię słyszą, tak Cię piszą
  • DATA STORYTELLING - jak mówić o liczbach i danych w interesujący sposób

E

  • EMOCJE - jak trafiać do sec publiczności
  • EFEKT WOW - jak zachwycić swoją publiczność
  • ELASTYCZNOŚĆ - supermoc mówcy

F

  • FORMUŁA 5K - "must have" na początek przygotowań

G

  • GŁOS - jak go ćwiczyć, żeby zaczarować odbiorców

H

  • GŁOS - co zrobić, żeby być zabawnym, a nie śmiesznym

I

  • I CO Z TEGO? - pytanie, które zadają sobie wszyscy odbiorcy

J

  • JĘZYKOWA MOC SPRAWCZA - jak (dzięki słowom) zwiększyć skuteczność wystąpienia

K

  • KONTAKT WZROKOWY - jak sprawić, że odbiorcy poczują się ważni
  • KAMERA START - jak skutecznie przeniknąć przez ekran do odbiorcy
  • KONFERENCJE - jak świetnie wystąpić na evencie i dostać 10/10

L

  • LIDER NA SCENIE - jak wykorzystać prezentacje do budowania autorytetu i nowoczesnego zarządzania

Ł

  • ŁAMANIE ZASAD W WYSTĄPIENIACH - czyli o tym, czy prezentacja to "wolna amerykanka"

M

  • MOWA CIAŁA - co zrobić, żeby Twoje ciało mówiło z sensem
  • METAFORY I PORÓWNANIA - jak słowem malować obrazy i pobudzać wyobraźnię odbiorców
  • MIKROFON - jak go oswoić, żeby był wsparciem dla głosu

N

  • NASTAWIENIE I ZARZĄDZANIE STRESEM - jak zadbać o dobrostan i wejść na scenę z energią i mocą

O

  • ODDECH - jak nie udusić się na scenie
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ MÓWCY - czyli "waż słowa, waćpan!"

P

  • PYTANIA - jak pytać, żeby nie błądzić
  • PUBLICZNOŚĆ I JEJ POTRZEBY - co sprawi, że ludzie będą chcieli Cię słuchać
  • PRZEDSTAW SIĘ - jak nie popsuć pierwszych chwil swojego wystąpienia
  • PRZYGOTOWANIE, przygotowanie, przygotowanie! Nie licz na spontan, tylko opracuj plan przygotowań i. PRZYGOTUJ SIĘ!
  • PIERWSZE WRAŻENIE możesz zrobić tylko raz - jak zrobić je dobrze
  • PEWNOŚĆ SIEBIE MÓWCY - czym jest i jak ją wzmacniać
  • PANEL DYSKUSYJNY - jak się przygotować i dobrze wypaść

R

  • RODZAJE WYSTĄPIEŃ - czym się różnią i co powinny zawierać, np. pitch deck, exposé szefa, elevator pitch, power speech
  • ROZGRZEWKA CIAŁA PRZED WYSTĄPIENIEM - nie wychodź na scenę spięty
  • ROZGRZEWKA APARATU MOWY - pokonaj szczękościsk i mów swobodnie
  • ROZWÓJ MÓWCY - co zrobić, żeby każde następne wystąpienie było lepsze

S

  • SCENA, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o miejscu, w którym wystąpisz
  • STORYTELLING - jak "uczłowieczyć" wystąpienie dzięki opowiadaniu historii
  • SLAJDY CZY SLAJDUMENTY? - czyli o tym, czy obraz wart jest więcej niż tysiąc słów
  • STRUKTURA I SCENARIUSZ - jak ułożyć treści, żeby wpadały w ucho
  • SPÓJNOŚĆ - dlaczego bez spójności nie ma wiarygodności

T

  • TYTUŁ WYSTĄPIENIA - jak zaciekawić jeszcze przed prezentacją
  • TRUDNE SYTUACJE - jak wybrnąć z kłopotów
  • TRUDNE SPRAWY, WYZWANIA I ZMIANY - jak o nich mówić?

U

  • UWAGA ODBIORCÓW - jak ją zdobyć i utrzymać dzięki elementom FUN

W

  • WSTĘP - jak zacząć prezentację, żeby od pierwszych sekund Cię słuchali
  • WYBÓR i SELEKCJA TREŚCI - najtrudniejsze, ale konieczne zadanie mówcy
  • WYWIERANIE WPŁYWU - Twoje perswazyjne ZZPZ
  • WYRÓŻNIJ SIĘ NA SCENIE - co zrobić, żeby nigdy Cię nie zapomnieli
  • WYWIAD W MEDIACH - jak się dobrze przygotować i dobrze wypaść w telewizji

Y

  • YYYYY i EEEE - jak się pozbyć dziwnych wtrętów i nawyków

Z

  • ZAANGAŻOWANIE MÓWCY - chcesz zaangażowania odbiorców, to sam się angażuj
  • ZAUFANIE WALUTĄ PRZYSZŁOŚCI - jak je wzbudzać u odbiorców w czasie wystąpienia
  • ZAKAZANE TEMATY - o czym nigdy, przenigdy nie mówić
  • ZAKOŃCZENIE WYSTĄPIENIA - jak zakończyć z przytupem i zebrać brawa

Podziękowania

Kilka słów na koniec

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.