reklama - zainteresowany?

Wymiary logistyki - Uj - Onepress

Wymiary logistyki - Uj
ebook
Autor: Ryszard Miler, Adam Mytlewski, Bohdan Pac
ISBN: 978-83-7941-582-3
stron: 223, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 45,05 z艂 (poprzednio: 53,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-7,95 z艂)

Dodaj do koszyka Wymiary logistyki - Uj

Oddaj

Dodaj do koszyka Wymiary logistyki - Uj

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Wymiary logistyki - Uj", wybiera艂y tak偶e:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Wymiary logistyki - Uj

Spis tre艣ci

Wymiary logistyki - Uj臋cie holistyczne. Tom 34 eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie 7

Cz臋艣膰 I. Zarz膮dzanie 艂a艅cuchem dostaw

1. Koncepcja spo艂ecznie odpowiedzialnego 艂a艅cucha dostaw - Anna Krzysztofek 13
1.1. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu 14
1.2. 艁a艅cuch dostaw 15
1.3. Odpowiedzialny biznes w 艂a艅cuchu dostaw 16
1.4. Korzy艣ci odpowiedzialnego zarz膮dzania 艂a艅cuchem dostaw 20
1.5. Przyk艂ady stosowania spo艂ecznie odpowiedzialnego 艂a艅cucha dostaw 21
Streszczenie/Summary 23
Bibliografia 24

2. Technologie automatycznej identyfikacji wspomagaj膮ce funkcjonowanie logistycznego 艂a艅cucha dostaw - Anna Baj-Rogowska 25
2.1. Logistyczny 艂a艅cuch dostaw i jego potrzeby informacyjne 26
2.2. System informacyjny logistyki, jako narz臋dzie usprawniaj膮ce obieg informacji 27
2.3. Technologie automatycznej identyfikacji 30
2.3.1. Kody kreskowe 31
2.3.2. Technologia RFID 34
2.4. Korzy艣ci wynikaj膮ce z automatycznej identyfikacji w 艂a艅cuchu dostaw 38
Streszczenie/Summary 40
Bibliografia 41

3. Jak obecnie przedsi臋biorstwa bran偶y 偶ywno艣ciowej i kosmetycznej realizuj膮 traceability na polskim rynku? - Grzegorz Soko艂owski 43
3.1. Wymagania prawne, czyli wyzwania dla firmy 44
3.2. System traceability - jak interpretowa膰 wymagania 45
3.3. Rozwi膮zania, czyli jak sobie radzi膰 z wymogami traceability 46
3.4. Badania nad realizacj膮 traceability przez firmy w Polsce 49
3.5. Aktualna sytuacja - jak obecnie firmy radz膮 sobie z systemem traceability? 50
Streszczenie/Summary 53
Bibliografia 54

4. Reengineering jako determinanta doskonalenia zarz膮dzania logistycznego w si艂ach zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej - Tomasz Ja艂owiec 55
4.1. Reengineering jako wsp贸艂czesna koncepcja zarz膮dzania 56
4.2. Przyk艂ady wykorzystania reengineeringu w 艣rodowisku wojskowym 59
4.3. Empiryczna ocena aspekt贸w reengineeringowych w procesie doskonalenia zarz膮dzania logistycznego w SZ RP 62
Streszczenie/Summary 67
Bibliografia 67

5. Znaczenie teorii lokalizacji w logistyce - Krzysztof Zi贸艂kowski 69
5.1. Ramy teoretyczne 70
5.2. Czynniki lokalizacji centr贸w logistycznych we wsp贸艂czesnej gospodarce 艣wiatowej 73
Streszczenie/Summary 79
Bibliografia 80

6. Zarz膮dzanie bezpiecze艅stwem i ochron膮 w us艂ugach logistycznych - Jerzy Kubicki 81
6.1. Uwarunkowania rozwoju koncepcji us艂ug logistycznych 82
6.2. Problemy bezpiecze艅stwa i ochrony w funkcjonowaniu logistycznych 艂a艅cuch贸w dostaw 87
6.3. Ochrona przed zagro偶eniami zewn臋trznymi w us艂ugach logistycznych 90
6.4. Koncepcja zarz膮dzania bezpiecze艅stwem i ochron膮 w us艂ugach logistycznych 93
6.4.1. Strategia podmiot贸w gospodarczych 艣wiadcz膮cych us艂ugi logistyczne 93
6.4.2. Zarz膮dzanie bezpiecze艅stwem w us艂ugach logistycznych 94
6.4.3. Zarz膮dzanie ochron膮 w us艂ugach logistycznych 95
6.4.4. Metody i instrumenty zarz膮dzania bezpiecze艅stwem i ochron膮 w us艂ugach logistycznych 96
Streszczenie/Summary 98
Bibliografia 98

Cz臋艣膰 II. Logistyka w przedsi臋biorstwie

7. Wykorzystanie inwentaryzacji w dzia艂alno艣ci logistycznej podmiotu gospodarczego - Konrad Sta艅czyk 103
7.1. Istota i cel inwentaryzacji 104
7.2. Metody i formy inwentaryzacji 106
7.3. R贸偶nice inwentaryzacyjne 108
Streszczenie/Summary 112
Bibliografia 113

8. Logistyczna obs艂uga klient贸w sklep贸w internetowych przez przedsi臋biorstwa TSL 115 - Joanna Dyczkowska 115
8.1. E-handel - znaczenie i struktura sprzeda偶y 116
8.2. Proces obs艂ugi klienta (B2C) w Internecie 118
8.3. Ocena logistycznej obs艂ugi klienta 122
Streszczenie/Summary 125
Bibliografia 126

9. Klient wyznacznikiem jako艣ci wsp贸艂czesnego przedsi臋biorstwa transportowo-spedycyjnego - Agata Miszczak 127
9.1. Identyfikacja logistycznej obs艂ugi klienta w przedsi臋biorstwie prowadz膮cym dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 129
9.2. Ocena zakresu wykorzystania dzia艂a艅 podwy偶szaj膮cych jako艣膰 logistycznej obs艂ugi klienta na przyk艂adzie przedsi臋biorstwa transportowo-spedycyjnego 133
9.3. Postulowane sposoby zwi臋kszania wykorzystania znajomo艣ci preferencji klient贸w w procesie poprawy jako艣ci logistycznej obs艂ugi klienta przez przedsi臋biorstwo transportowo-spedycyjne 137
Streszczenie/Summary 142
Bibliografia 142

10. Model alokacji koszt贸w w obs艂udze proces贸w produkcji energii cieplnej - Adam Mytlewski, Tomasz Nowosielski 143
10.1. Zarz膮dzanie procesami produkcyjnymi w przedsi臋biorstwach 144
10.2. Kosztoch艂onno艣膰 proces贸w jako wyzwanie system贸w ewidencyjnych 148
10.3. Modelowanie alokacji koszt贸w proces贸w produkcyjnych - studium przypadku przedsi臋biorstwa ciep艂owniczego PERIG 151
Streszczenie/Summary 155
Bibliografia 156

Cz臋艣膰 III. Aspekty edukacyjne, psychologiczne i spo艂eczne logistyki

11. Model "7 W" w kszta艂ceniu logistycznym - Ryszard Miler, Bohdan Pac 159
11.1. Interesariusze 162
11.2. Profil kszta艂cenia 164
11.3. Student - czy na pewno tylko "klient" na rynku us艂ug dydaktycznych? 167
11.4. W艂a艣ciwe miejsce - odpowiednia baza dydaktyczna 168
11.5. Modu艂y tematyczne i czas ich realizacji 170
11.6. Oferta specjalno艣ciowa 171
11.7. Jako艣膰 i koszty kszta艂cenia 172
Streszczenie/Summary 175
Bibliografia 176

12. Psychologiczne aspekty logistyki - stres kierowcy zawodowego - Magdalena Giers, Julita Adamiak 177
12.1. Logistyka a psychologia 178
12.2. Bezpiecze艅stwo i higiena pracy kierowcy zawodowego 179
12.3. Specyfika pracy kierowcy transportu drogowego 181
12.4. Stres i czynniki stresogenne zwi膮zane z prac膮 kierowcy 181
12.5. Wyniki przeprowadzonych bada艅 184
12.6. Przeciwdzia艂anie czynnikom stresogennym w pracy kierowcy 189
Streszczenie/Summary 191
Bibliografia 191

13. Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu w logistyce - koncepcja przysz艂o艣ci czy przej艣ciowy trend - Marek Gogo艂kiewicz 193
13.1. Poj臋cie spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu 193
13.1.1. Wprowadzenie 193
13.1.2. Teoretyczne obszary oddzia艂ywania CSR w organizacji 194
12.3. Rzeczywisto艣膰 spo艂eczno-gospodarcza 196
12.3.1. Problematyka w uj臋ciu og贸lnym 196
13.2.2. Wyniki badania ankietowego 197
13.2.3. Obszar CSR w dzia艂alno艣ci operator贸w pocztowych 198
13.2.4. Druga strona medalu 204
Streszczenie/Summary 206
Bibliografia 206

14. Lingwistyczna to偶samo艣膰 port贸w lotniczych - Magdalena Bielenia-Grajewska 209
14.1. Lotniska z perspektywy lingwistycznej 210
14.1.1. Komunikacja, kompetencje i szkolenia j臋zykowe 210
14.1.2. Lingwistyczny branding 211
14.1.3. Liczebniki w kreowaniu to偶samo艣ci lingwistycznej lotnisk 212
14.1.4. Metafory organizacyjne 212
14.1.5. Neurolingwistyczny wymiar to偶samo艣ci port贸w lotniczych 217
Streszczenie/Summary 219
Bibliografia 219

Dodaj do koszyka Wymiary logistyki - Uj

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.